Data/partities weg

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-04 07:39
Ik was een paar uur geleden nog op een lanparty en heb iets vrij stoms gedaan...ik was alvast spullen aan het opruimen die ik niet meer zo nodig had, en ik ruimde ook vast het losse fannetje wat voor mijn hd staat op (ik heb nog ff geen "echte" hd cooler, dus er staat een los kast fannetje voor). Ik pak dat fannetje, pc staat nog te leechen, en ik denk, ach, die kan ik er wel uit trekken....tis maar een fannetje...niet dus |:(

Ik trek 'm eruit en pats, pc hangt. Nou ja, ok, reset. En vervolgens, insert boot disk...wattes?

Na wat verder bekijken blijken al mijn partities foetsie te zijn (ik had er 3, 1 van 3 GB, 1 van 5 GB en 1 van 10,6 GB) en nu alleen nog een "ongeformateerde" drive van 18,6 GB. Die tijd waarin de pc vastliep was gewoon te kort om al mijn gegevens te wissen, is er een manier om nog wat terug te krijgen/de partities te reanimeren? Een vriend zei dat ik Partition Magic moest proberen, ik heb versie 6 gedowned (stoute ik :*, en versie 7 wou niet werken) maar ik weet niet wat ik moet doen. Hij laat 1 grote ongeformateerde drive zien, verder niks...(ja en mijn boot schijf hier, maar die is ok)

Wie kan mij helpen mijn data nog terug te krijgen...

edit:
Het was een molex fannetje

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Probeer eens met EasyRecovery, kun je in iedergeval je data weer mee terug halen. http://www.ontrack.com/easyrecovery/

• Mentalist
Op zaterdag 05 januari 2002 04:01 schreef JaErGiMa het volgende:
Probeer eens met EasyRecovery, kun je in iedergeval je data weer mee terug halen. http://www.ontrack.com/easyrecovery/
Bedankt voor de tip, dit prog ziet mijn partities wel, maar omdat het "perfectly safe" is kan het alleen (als ik de full version ergens vandaan haal) bestanden kopieren naar een andere plaats...het gaat echter om 100den MB's, niet om onvervangbare documenten... En die 100den MB's kan ik niet zo makkelijk kwijt...en ik heb niet zo'n zin om Windhoos opnieuw erop te zetten, kent iemand een prog dat wat meer risico neemt en gewoon die partities probeert terug te zetten?

• Mentalist
Thx voor de hulp/het lezen van deze thread, ik heb net het prog testdisk gevonden, en alles is weer terug :) :) :)

Dus niet meer posten :)