Files aan elkaar copieren (DOS) werkt niet en als ik met Virtual dub de files aan elkaar append loopt de audio niet synchroon (in de losse files wel)
Het prog AxMan kan bestanden aan elkaar plakken. Probeer die eens.
http://www.mosaicware.com /
http://www.mosaicware.com /
Verwijderd
voor audio neem je cool edit pro, en laad je een nummer dan knip je en zet je in geheugen.
laad je het stuk ervoor/erachter en plak je het. misschien werkt dat ook met divx????
laad je het stuk ervoor/erachter en plak je het. misschien werkt dat ook met divx????
Verwijderd
EEN AVI KAN TOCH NIET GROTER ZIJN DAN 2G, OF ZHEB IK DAT VERKEERD BEGREPEN????? EEN FILM OPNEMEN VAN 1.5 UUR KAN DUS NIET.......
WAAROM KAN DAt niet?
(zet je capslock uit)
(zet je capslock uit)
Beesy: Waarom niet? Ooit van compressie gehoord???? Je kunt, als je tegen slechte beeldkwaliteit kunt, wel 24 uur avi kwijt op 2GB!!! Bovendien kan een avi wel groter dan 2GB, maar heb je een miro DC ?? nodig, zo'n video-editing kaart waarmee je dus wel verder kan. Waarom weet ik niet, maar het staat op de doos.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Er was mij verteld dat je niet langer dan 20 minuten redelijke kwaliteit video kon opnemen met zo'n tv-kaart. Dus als ik zo'n kaart koop kan ik hem gewoon als video-recorder gebruiken met goede kwaliteit......
Verwijderd
VirtualDub kan gewoon over meerdere AVI's opnemen zonder frames te droppen!
Zelf gebruik ik meestal INDEO RAW als opneem-compressie, want dat kost niet zo heel veel CPU, loopt dus perfect real-time, en heeft een erg goede beeldkwaliteit. Nadeel: filmpje wordt totaal zo'n 30-60 Gig...
Daarna kun je al die AVI's op je dooie gemak nog eens van de allerbeste compressie voorzien zodat het geheel uiteindelijk op een cdtje past.
Zelf gebruik ik meestal INDEO RAW als opneem-compressie, want dat kost niet zo heel veel CPU, loopt dus perfect real-time, en heeft een erg goede beeldkwaliteit. Nadeel: filmpje wordt totaal zo'n 30-60 Gig...
Daarna kun je al die AVI's op je dooie gemak nog eens van de allerbeste compressie voorzien zodat het geheel uiteindelijk op een cdtje past.
Verwijderd
Even over dat aan elkaar plakken:
Probeer ze eerst eens met VirtualDub afzonderlijk te lezen en op te slaan (als het meezit werkt het met direct stream copy al), en kies daarbij de optie dat je de audio per frame interleaved.
Plak daarna de bestanden aan elkaar, hopelijk gaat het dan wel goed.
Probeer ze eerst eens met VirtualDub afzonderlijk te lezen en op te slaan (als het meezit werkt het met direct stream copy al), en kies daarbij de optie dat je de audio per frame interleaved.
Plak daarna de bestanden aan elkaar, hopelijk gaat het dan wel goed.
de bestanden zijn losse avi's (van the matrix) al gecodeerd met DivX en al voorzien van mp3 geluid...
ps
Als ik ze met virtual dub aan elkaar plak (append video segment) en dan voor Direct stream copy kies (audio & video) loopt het geluid niet synchroon
ps
Als ik ze met virtual dub aan elkaar plak (append video segment) en dan voor Direct stream copy kies (audio & video) loopt het geluid niet synchroon
Pagina: 1