Toon posts:

[LCD] Winamp plugin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onze favorite winamp plugin heeft vandaag 'n update gehad :)
The latest additions to the plugin are:
- WinLIRC support
- an onscreen menu function to control Winamp and for selecting MP3 files and playlists.
- a spectrum analyzer.
- multiple output sets.
At the moment some functionalities are still in alpha state and shouldn't be used to control airplanes ;-)
http://www.markuszehnder.ch/projects/lcdplugin/index.html

Verwijderd

thx voor het melden! ik zal um ff updaten

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

hoe krijgen jullie deze driver werkend ? kan je ff een mini guide hier posten plz? met de engelse docs die erbij zaten kwam ik r nie uit...en lcdinf "met 4x40 support" hoe krijg ik die op 4x40 ??

bvd :)

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Link stuk :?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

thnx man!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Ik heb de plugin nu al drie dagen aan het lopen.

Werkt wel goed

Ik heb alleen een probleem met die Spectrum analyzer. De gewone (linear) doet het gewoon maar die non linear doet het dus niet bij mij. Ik heb geen idee waar het aan ligt. Iemand enig idee ??

edit:

He nu doet ie het wel. Hen geen idee waar dat aan kan liggen?? Ik zie eigenlijk niet echt een verschil of ligt dat aan mij ??

• Creepy
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op zaterdag 05 januari 2002 13:29 schreef _Dennizz_ het volgende:
..en lcdinf "met 4x40 support" hoe krijg ik die op 4x40 ??
De beta gebruiken, in het settings scherm op 4x40 instellen en klaar.
Alleen is in de beta alleen de aansturing van het LCD aangepast. Dus i.p.v. dat de eerste 2 regels van je 4x40 worden gevuld, worden alle 4 de regels gebruikt, maar alleen de linker helft, aangezien ik het nog niet zo had aangepast dat er volledig gebruik gemaakt word van een breedte van 40 i.p.v. 20.

Als je op een regel tekst toon i.p.v. de stats, zul je zien dat als je tekst lang genoeg is, deze wel over de gehele regel staat.

Er wordt wel aangewerkt btw. Heb er een poos niks aan gedaan, maar ben er weer aan bezig. Ik ben alleen heel LCDinf op de schop aan het gooien, aangezien de meerdere screens LCDInf om zeep helpt als ie een paar uur draait, en ik het voor mezelf makkelijker wil maken om andere drivers toe te voegen (seriele crytalfonz, matrix orbital etc.)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op zaterdag 05 januari 2002 15:06 schreef Creepy het volgende:

[..]

De beta gebruiken, in het settings scherm op 4x40 instellen en klaar.
Alleen is in de beta alleen de aansturing van het LCD aangepast. Dus i.p.v. dat de eerste 2 regels van je 4x40 worden gevuld, worden alle 4 de regels gebruikt, maar alleen de linker helft, aangezien ik het nog niet zo had aangepast dat er volledig gebruik gemaakt word van een breedte van 40 i.p.v. 20.

Als je op een regel tekst toon i.p.v. de stats, zul je zien dat als je tekst lang genoeg is, deze wel over de gehele regel staat.

Er wordt wel aangewerkt btw. Heb er een poos niks aan gedaan, maar ben er weer aan bezig. Ik ben alleen heel LCDinf op de schop aan het gooien, aangezien de meerdere screens LCDInf om zeep helpt als ie een paar uur draait, en ik het voor mezelf makkelijker wil maken om andere drivers toe te voegen (seriele crytalfonz, matrix orbital etc.)
waar de hell vind ik config schermpie ? :) ik heb alleen een exe...en die opent een icoontje in traybar en daarmee kan ik alleen een klein popup schermpje krijgen...maar daar ken ik nix in

• Creepy

Creepy

rechtermuisklik op het icoontje :)
* Creepy zal er de volgende keer een readme.txt bij doen hehe.
Setting scherm verschijnt trouwens de eerste keer dat LCDInf beta 2 gestart wordt automatisch.

Hmm... heb nu een werkend iets (zonder config scherm) wat wel "normale" output heeft op een 4x40 (dus ook de CPU usage etc. 40 tekens breedt). Alleen is dus heel LCDInf op de schop, dus zit er geen config schermpje bij. Maar als je die wilt testen, mail ff (zie sig, op de site staat m'n mail-adres), zet er ff bij voor welk OS, en op welke poort je LCD zit, en ik mail je een beta die wat zou moeten doen.

ps. Ziekig op een zaterdag avond en dus thuis zitten sux..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op zondag 06 januari 2002 00:41 schreef Creepy het volgende:
rechtermuisklik op het icoontje :)
* Creepy zal er de volgende keer een readme.txt bij doen hehe.
Setting scherm verschijnt trouwens de eerste keer dat LCDInf beta 2 gestart wordt automatisch.

Hmm... heb nu een werkend iets (zonder config scherm) wat wel "normale" output heeft op een 4x40 (dus ook de CPU usage etc. 40 tekens breedt). Alleen is dus heel LCDInf op de schop, dus zit er geen config schermpje bij. Maar als je die wilt testen, mail ff (zie sig, op de site staat m'n mail-adres), zet er ff bij voor welk OS, en op welke poort je LCD zit, en ik mail je een beta die wat zou moeten doen.

ps. Ziekig op een zaterdag avond en dus thuis zitten sux..
en dat werkt ook onder XP ?? (heb je trouwens ICQ, werkt wat makkelijker)

• Creepy

Creepy

Op zondag 06 januari 2002 15:28 schreef _Dennizz_ het volgende:

[..]

en dat werkt ook onder XP ?? (heb je trouwens ICQ, werkt wat makkelijker)
De NT versie doet het ook onder XP ja (en niet onder NT, maar goed hehe. das weer een ander verhaal)

Zoals ik al zei.. mail me ff.. kunnen we ook via de mail ICQ uitwisselen.

Pagina: 1