Je hebt met andere spellen al wel kunnen spelen over het netwerk?
Ja dat wou ie niet doen naar ip connecten
Maar advertise server waar kan je dat aan zetten?
Ow ja en de rest deed het wel....
Verwijderd
Hebben jullie allemaal dezelfde UT-versie ( minimaal 4.36 ) ? En heb je probeert of een dedicated server misschien wel werkt ? Als je trouwens via 'open location' de server 'aanwijst' kun je proberen om achter het ip ook ff het poortnummer te zetten ( geen idee wat de defaultpoort van UT is, zit op m'n werk )
Ow ok thx voor de tip, k zoek t wel op , en ja we hebben allemaal GOTY 4.36 , van 1 cd want de anderen zijn hun cd's vergeten , maakt dat uit? (kwamen net van een andere LAN (andere vriend
) en daar hebben ze dus de hele fucking kist laten staan
)
Verwijderd
gewoon waar je een server maakt, en dan bij tab "server"Op zaterdag 05 januari 2002 01:50 schreef Gerrit83 het volgende:
Ja dat wou ie niet doen naar ip connectenMaar advertise server waar kan je dat aan zetten?
en probeer: jouwip:7777 eens
hebben jullie allemaal de 436 patch?
ftp://dlh.mirror.sk/pub/patches/pc-patches/general-patches/utpatch436.zip
als jullie allemaal die patch hebben, dan zou het wel moeten werken, niet dat de server de patch wel heeft, en de rest niet, of dat de server allemaal bonuspacks heeft en de rest niet..
Gateway instellen, naar server ip laten wijzen...
The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.
Nope allemaal zelfde versie + chaos UT (zelfde ceedee) Maare standaard poort is dus 7777 , ok thx ga t proberen..
Windows...
Ok, dat snap ik niet helemaal
Moet ik dan een gateway in de gateway lijst van netwerkeigenschappen erbij zetten met de ip van mn server (= dezelfde als mn comp, fixed IP) en moet ik dan de UT poort erbij zetten?
k hoop dat dit alles werkt , ik SMACHT naar een assault potje ...
of moet ik gateway zetten oop elke comp die met de mijne (als server) wil connecten?
Moet ik dan een gateway in de gateway lijst van netwerkeigenschappen erbij zetten met de ip van mn server (= dezelfde als mn comp, fixed IP) en moet ik dan de UT poort erbij zetten?
k hoop dat dit alles werkt , ik SMACHT naar een assault potje ...
of moet ik gateway zetten oop elke comp die met de mijne (als server) wil connecten?
Voor de clients ja, voor de server nee, alleen een fixed ip, UT poort hoeft dacht ik niet...Op zaterdag 05 januari 2002 02:11 schreef Gerrit83 het volgende:
Ok, dat snap ik niet helemaal![]()
Vreemd 
Niet toevallig nog een firewall aanstaan ?
Options -> Preferences -> Network, staat ook op LAN ?
Niet toevallig nog een firewall aanstaan ?
Options -> Preferences -> Network, staat ook op LAN ?
Jep ook op LAN
Ik weet het ook niet meer hoor, dan maar cs en hl.....
Pagina: 1