Logitech Cordless Desktop Optical [Search gebruik]

Pagina: 1
Acties:

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:58
Ik ben van plan zo'n setje te kopen, maar ik weiger het om die muis te gebruiken. Ik heb namenlijk een Logitech Cordless Trackman Wheel, en ben absoluut niet van plan om die weg te doen.

Ik weet ook dat dat toetsenbord los verkrijgbaar is maar dan heb je de standaard grijze versie, en ik wil die zwarte hebben.
Nu had ik de volgende oplossing bedacht:
Ik koop dat setje, en verkoop die muis en mijn oude ontvanger, en gebruik mijn trackball dus via de ontvanger van de dektop optical.

Nu is mijn vraag:
Gaat dit werken?????

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Volgens mij werken alle Logitech apparaten op dezelfde frequentie, dus het zou moeten werken...

Zeker weten doe ik het niet

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 00:30

Appie

F1RST Racing

Nee werkt niet, je moet dan 2 receivers hebben.

Zelf heb ik Cordless desktop en ook een cordless optical (na een wat onzachte aanraking van mijn vuist met de muis |:()

Ik moet dus beide ontvangers gebruiken.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
als je naar Office Centre gaat, kan je daar los de toestenbord kopen(je moet wel een pasje heben om binnen te komen,is voor KvK mensen) ik heb hem daar zien liggen, maar weet niet meer hoe duur..

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
Op zaterdag 05 januari 2002 01:24 schreef Baumans het volgende:
<knip>
Ik koop dat setje, en verkoop die muis en mijn oude ontvanger, en gebruik mijn trackball dus via de ontvanger van de dektop optical.

Nu is mijn vraag:
Gaat dit werken?????
Ik vermoed dat dat wel gaat werken. Ik kan de Cordless Desktop Optical Muis namelijk wel gebruiken op de ontvanger van de oude draadloze versie van Logitech, de Cordless Desktop.

Maar nu staat me er iets van bij dat de nieuwe ontvanger ook een bepaalde codering inbouwt bij het communiceren.

Ik denk dat het het makkelijkst is om even naar Logitech te mailen.

Mijn Firewizzie

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:58
*kick*
Op zaterdag 05 januari 2002 11:07 schreef Case het volgende:
Ik denk dat het het makkelijkst is om even naar Logitech te mailen.
Dit heb ik dus gedaan, en kreeg van hen een tabel gemaild, met in de ene kolom het Type receiver en in de andere kolom de apparaten die daar op werken. Maar ik weet niet welk type receiver (M/N) er bij de Cordless desktop optical zit. Wie heeft deze, en zou zo vriendelijk willen zijn deze ff hier aan mij mede te delen?

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 11:00

Nessuno

io sono nessuno

ik heb het hier wel werkend
aller eerste logitech cordl keybord maar inmiddels met een optical mouse er bij
(die er dus helemaal niet bij hoord )
het is alleen wel ff kloten voor het werkt met de connect knopjes
maar hnet werkt wel !!

Na rose e cient spin

Pagina: 1