Kan iemand me helpen aan een zijpaneel de linker wel
te verstaan van een INWIN q500n tower ??? of waar ik die kan kopen,,,,
te verstaan van een INWIN q500n tower ??? of waar ik die kan kopen,,,,
Verwijderd
Zo ja, PICS!Op zaterdag 05 januari 2002 01:33 schreef Devil_2000 het volgende:
Mislukte Case Mod?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Op zaterdag 05 januari 2002 01:33 schreef Merely het volgende:
[..]
Zo ja, PICS!

extra infoInWin Q500N® Full tower case.
The InWin®Q500N comes with a spacious design, easy to work on. 300 watt heavy duty power supply. 6x5 1/4" bays, and room for hard drives and CD-ROM Drives. A great case for a work station or server.
Made in Taiwan by craftsmen with a long reputation for fine computer cases. This case has a 120mm T&T filtered intake fan at the front, 2x80mm exhaust fans at the top rear and a TT900 2x92mm exhaust fan in the top bay.
The standard InWin®Q500N is available, without fans or filters
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Verwijderd
damn jammer, jij hebt dus nog een redelijk oud model.Op zaterdag 05 januari 2002 01:40 schreef PietjePentium het volgende:
Hehe Devil,,, dat is de nieuwe versie ervan
Verwijderd
HALEN??Op zaterdag 05 januari 2002 01:41 schreef the_virus het volgende:
ik heb nog een compaq apache 5000 staan (lompe server)
kan je ook komen halen. (moet je wel met zn 3een komen anders kan je hem niet beuren. (2x 450 watt 5,scsi hd's,2 cdrom scsi,2gb jaz)
kreng is niet te beurenwel goede anti diefstal....
edit:
die kast heb ik nog staan (zie pic van devil_2000)
is na 1 jaar wel stuk lichter geworden. heb er niks van overgelaten, is nu aleen nog maar het casco van over.
beetje teveel gemod denk ik...
verstuur hem maar via rembours!Op zaterdag 05 januari 2002 01:41 schreef the_virus het volgende:
ik heb nog een compaq apache 5000 staan (lompe server)
kan je ook komen halen. (moet je wel met zn 3een komen anders kan je hem niet beuren. (2x 450 watt 5,scsi hd's,2 cdrom scsi,2gb jaz)
kreng is niet te beurenwel goede anti diefstal....
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen