You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Zijn maar heeeeel erg weinig winkels die dit soort dingen verkopen, laat staan die zalman coolers.
Misschien naast space deze lui nog: http://shop.freezinghardware.nl/
Enermax heeft een bepaalde serie voedingen met stillere fans
zalman heeft ook voedingen die heel stil zijn alleen die zijn alle 2 nog moeilijker te krijgen als die koelers.
Je kunt beter alles los bestellen en zelf of door kennis laten assembleren.
Ik zou het op zich wel voor je willen doen als je een beetje in de buurt woont.
Misschien naast space deze lui nog: http://shop.freezinghardware.nl/
Enermax heeft een bepaalde serie voedingen met stillere fans
zalman heeft ook voedingen die heel stil zijn alleen die zijn alle 2 nog moeilijker te krijgen als die koelers.
Je kunt beter alles los bestellen en zelf of door kennis laten assembleren.
Ik zou het op zich wel voor je willen doen als je een beetje in de buurt woont.
Het probleem is niet dat ik het niet zou kunnen, want ik heb genoeg kennis en een koelertje monteren is niet zo'n heel lastig klusje (zalman levert blijkbaar zelfs uitstekende handleidingen mee) maar het zou me teveel tijd kosten als ik voor iedereen voor wie ik een PC bestel hem in elkaar moet gaan zetten. En als er dan iets niet werkt ben ik ook weer tijd kwijt.
Daarom wilde ik weten of er een winkel was die die dingen ook assembleert en opstuurt.
In ieder geval bedankt voor je reply! Blijkbaar weten de tweakers weinig winkels waar hun werk al gedaan wordt
Daarom wilde ik weten of er een winkel was die die dingen ook assembleert en opstuurt.
In ieder geval bedankt voor je reply! Blijkbaar weten de tweakers weinig winkels waar hun werk al gedaan wordt
Daarom doen we alles ook zelfOp zaterdag 05 januari 2002 19:00 schreef tweakerbee het volgende:
LOL 
Niemand weet dus waar dit kan?
Zucht. Ben ik weer op m'n eigen handjes aangewezen. Want stil is in! Iedereen wil een stille PC...
Hoeveel herrie is 38 dB(A?) eigenlijk? Ik kan me bij die sterktes nooit echt iets voorstellen. 'k Zou niet weten wat m'n PC bijvoorbeeld nu maakt. En nee, ik heb geen decibel-meter liggen
Niemand weet dus waar dit kan?
Zucht. Ben ik weer op m'n eigen handjes aangewezen. Want stil is in! Iedereen wil een stille PC...
Hoeveel herrie is 38 dB(A?) eigenlijk? Ik kan me bij die sterktes nooit echt iets voorstellen. 'k Zou niet weten wat m'n PC bijvoorbeeld nu maakt. En nee, ik heb geen decibel-meter liggen
misschien helpt dit? http://home.swipnet.se/tr/solutions.htmlOp maandag 07 januari 2002 00:45 schreef tweakerbee het volgende:
Hoeveel herrie is 38 dB(A?) eigenlijk?
ergens op die site gaat t ook over de dBA schaal denk ik.
Verwijderd
er was tog eerst een artikel over die silent recom pc ofzo die te koop was bij regenboog ?
was leuk, stil, compact (verbazend klein) pctje voor slechts 999 piek
ik heb regenboog er nog over gemaild want ik was er wel in geintresseerd maar heb nooit antwoord gehad..
staat ook niet op hun site..
weet iemand of deze nog bestaat en zoja, waar issie te koop !?
was leuk, stil, compact (verbazend klein) pctje voor slechts 999 piek
ik heb regenboog er nog over gemaild want ik was er wel in geintresseerd maar heb nooit antwoord gehad..
staat ook niet op hun site..
weet iemand of deze nog bestaat en zoja, waar issie te koop !?
wil je hem zelf bouwen (Tweaker Styll
)
of mag het ook een kant en klare pc zijn???
Vele pc's van dell, IBM, enz zijn ongeloofelijk stil...
ik heb hier een ibm staan... ding hoor je amper... alleen de hd maakt herrie... is alleen kwestie van een betere zoeken, en dat ding zou ideal zijn als server...
ik heb hier een ibm staan... ding hoor je amper... alleen de hd maakt herrie... is alleen kwestie van een betere zoeken, en dat ding zou ideal zijn als server...
Maar wat voor processor zit daarin dan? Een AMD > 1.4 Ghz?Op maandag 07 januari 2002 14:59 schreef MasterM het volgende:
wil je hem zelf bouwen (Tweaker Styll)
Tot nu toe waren al mn pc's wel redelijk stil, maar keb nu een AMD TB 1400 dr in zitten, moet er dus ook lompe koeler op (ok, als het goedkoop moet..
Zit nu zo'n coolermaster op, maar dat ding maakt echt super veel herrie!
Maar zijn er geen pcboeren die die zalmankit kunnen bestellen voor je? Dan kunnen ze hem ook vast wel inbouwen.
Kom op man in die tijd dat je met dit forum bezig bent, had je allang zelf een stille pc in elkaar kunnen zetten
Op maandag 07 januari 2002 17:36 schreef janster het volgende:
Kom op man in die tijd dat je met dit forum bezig bent, had je allang zelf een stille pc in elkaar kunnen zetten
Hebben jullie gelezen wat ik schreef.
NATUURLIJK ZET IK HEM IN M'N EIGEN PC ER MET M'N EIGEN HANDJES IN...
Maar voor anderen wil ik (vanwege de snelheid) geassembleerde systemen hebben.
Dank.
NATUURLIJK ZET IK HEM IN M'N EIGEN PC ER MET M'N EIGEN HANDJES IN...
Maar voor anderen wil ik (vanwege de snelheid) geassembleerde systemen hebben.
Dank.
Pagina: 1