RTCW en Wanadoo cable

Pagina: 1
Acties:

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-11 20:16
Nog 9 nachtjes en dan is het zover :)

Wat voor ping kan ik 's-avonds verwachten bij RTCW met een Premium abonnement? Iemand ervaring mee??
Heb nu Basic en dat is dan echt niet te doen :(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dat verschilt per aansluiting.... Ik zou zeggen; wacht, huiver en constateer. ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik heb ook net wannadoo premium en ik haal pings van 400-450 :( :'(

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

die smile zal spoedig van z`n gezicht verdwijnen ... LoL

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op zaterdag 05 januari 2002 00:10 schreef Flyduck het volgende:
XP?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Schijnbaar heeft iedereen ping problemen de laatste weken met wanadoo heb Wanadoo basic (voorheen plus) en mij ping is hard achteruit gegaan :r ;( had eerst rond de 75 en nu als ik mazzel heb 150 met uitschieters naar 500 en s`avonds uitschieters naar 10000 totdat ik gewoon lagged out ben. |:( :r :( Dit is overigens wel in UT.

• Kozz
Op zaterdag 05 januari 2002 00:10 schreef Flyduck het volgende:
Nou dan schieten we er niet veel mee op he |:(
Maar in tegenstelling tot ASDL, kan het per maand opgezegd worden. Sterker nog: als het me niet bevalt krijg ik na drie maanden alles terug!!
Kan het me haast niet voorstellen, daar de download hoger is als MXstream.......we zien wel.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:53
Ik heb mxstream basic, vriend van mij heeft Wanadoo premium, hij haalt hogere downloadsnelheden en betere pings (UT) dan ik...

• Kozz
Kijk het gaat me niet om betere ping tijden als MXstream. Als het maar pings zijn van 200 of lager :)
Pagina: 1