Toon posts:

logitech cordless desktop optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu net dit toetsenbord gekocht. als ik op play druk in van het multimedia gedeelte komt windows media player 7 opduiken. Maaaar dit wil ik niet.. ik wil dat winamp op komt duiken en mijn muziek lijstje gaat afspelen. NIET windhoos media player (die zuigt zoo).

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kom op zeg... dat kun je toch veranderen met de bijgeleverde software? Sneltoetsen?

RTFM

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
blijkbaar niet dus.. ik kan maar twee dingen kiezen: 1) of de oude windows media player 2) de nieuwe windows media player 7.0

nou nou lekkere keuzes heb ik.

Verwijderd

Same problem here. Heb al vanalles geprobeerd maar kom er niet uit. Ik zal het hier eens in de gaten houden. Zodra ik wat heb gevonden laat ik het je weten.

Verwijderd

lijkt me dat je die keybinds gewoon aan moet kunnen passen hoor

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 19:44

Dr C

met C en CK

Zou je niet op de een of andere manier de .exe van WMP kunnen vervangen met die van Winamp. Of ff zoeken in de registry, misschien dat daar een verwijzing staat oid. \

* Dr C gaat hem morgen ook kopen. Hij is zo cool 8-)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Diotoir
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:16
Bij mij doet hij dus wel winamp opstarten, hij pleurt alleen me lijst met muziek eruit.

Als ik op de media knop druk ken ik kiezen wat hij op moet starten en daar staat ook winamp bij.

zit alleen nog met het feit dat hij me lijst met muziek eruit flikkert.

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik denk niet dat je alleen bij software alleen media speler in kan voegen, als het goed is moet er ergens een extensie staan, daar kan je toch gewoon ff de boel wijzigen :?

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Pagina: 1