dat gedoe met signaal verlies wordt inderdaad zwaar overdreven, en dan echt vet en de vet zwaar overdreven, als je een beetje kaart hebt en dan zijn ze tegenwoordig wel, en gewoon goeie kabel dan zie ik geen problemen met kwaliteits verlies, maat van mij het sinds een tijdje ook 2x5m s-vhs, dus met een koppeling nog, en dat is gewoon goed, en inderdaar het probleem van die afstandsbediening kan lastig zijn, das ieder z'n eigen.
Dat van die aardlus is wel een goeie, is heel simpel op te lossen, dit dus alleen doen als je zeker weet dan je een aardlus hebt, hoor je aan een brom,haal gewoon van de antenne plug van je radio of tv de afscherming los van de connector, aarde krijgt ie wel via die andere kabel dus signaal verlies is ook mimimaal, het lijkt wat op een paardemiddel maar het voor mij al een paar keer geholpen.
En die prijs, voor 100piek moet je toch echt wel een vinden, ik werk in een zaak waar ze een hebben voor 60piek en das dan 10m, die van 2x5 meter kosten ook maar 25piek per stuk en het ziet er gewoon goed uit, een beetje goeie kabel hoeft echt geen 350piek te kosten , inkoop kost dat spul echt niks, ze willen gewoon lekker winst gaan draaien omdat iedereen hun dvd bende op de tv ergens 10meter verder op willen gaan zien, niks op tegen, maar dat weten de winkels ondertussen.