Weet iemand hier het adres van de homepage van de RTCW clan? Ik wil namelijk graag ff kijken hoe ze hem hebben gemaakt en wat er allemaal op staat enzo.
Is hij er eigenlijk al wel?
Is hij er eigenlijk al wel?
Hij bestaat wel. Ik heb er hier namelijk al wel een paar keer wat over gelezen en ik ben met spelen ook al enkele keren mensen tegengekomen met [GoT] voor hun naam.Op zaterdag 05 januari 2002 13:04 schreef Revision het volgende:
[GOT] RTCW clan? Die bestaat naar mijn weten helemaal niet, weet er iig niks vanaf.
Het is volgens mij wel verboden ja, las zoiets in de FAQ via een link in een ander topic. Maar om een link naar een homepage vragen mag toch wel?Op zondag 06 januari 2002 15:22 schreef ReV3rEnD het volgende:
nou wil ik wel eens weten of het verboden is om clans op GoT op te richten of what!!?
Verwijderd
dat is waar... negeer mijOp zondag 06 januari 2002 15:25 schreef qweenix het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel verboden ja, las zoiets in de FAQ via een link in een ander topic. Maar om een link naar een homepage vragen mag toch wel?
Negeren is niet leuk!Op zondag 06 januari 2002 15:32 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
dat is waar... negeer mij
Je leest/zoekt niet...Op zondag 06 januari 2002 15:35 schreef qweenix het volgende:
[..]
Negeren is niet leuk!
En zo blijft mijn topic een beetje bovenaan, anders kom ik nooit aan dat adres!
Maar als jij het weet is het toch een kleine moeite om het te zeggen?[b]Op zondag 06 januari 2002 15:43 schreef Pjotrik
Je leest/zoekt niet...
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ach, lekker boeiend. Ik ga wel weer gewoon RTCW spelen. Ik vraag het wel als ik weer iemand zie met [got] voor zijn naamOp zondag 06 januari 2002 18:17 schreef chaos_rulez het volgende:
Kan ook zijn dat [GoT] members dit voor hun naam hebben staan, maar dat ze in die clan zitten voor andere spellen
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Dankje!Op zondag 06 januari 2002 19:20 schreef chaos_rulez het volgende:
je doet je naam wel eer aan
edit:
topic nu afgesloten?
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
het ging over en RCTW clan. zie topictitelOp woensdag 09 januari 2002 14:58 schreef SanderHovestad het volgende:
Er is inderdaad een [GoT] Unreal Tournament Clan (ik ben de clanleader)
Onze website: http://utclan.tweakers.net
Clanbase: http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=118131
IRC: #ut op irc.tweakers.net
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq