Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Slache!
maar als ik het goed begrijp komen er dus branders in de pc's op Windesheim? dat zou verrekte handig zijn
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Ik heb het best voor met de studenten maar er wordt zoveel gekloot dat kost teveel tijd en geld om nieuwe dingen snel in te kunnen voeren..
Hopelijk wordt het nieuwe project zo snel mogelijk afgerond dan zijn we eindelijk van windows 95 af en zullen de policies hun werk hopelijk goed doen!
Slache!
Welk OS komt er dan op te staan? XP?Op vrijdag 04 januari 2002 23:38 schreef -ChRiZz- het volgende:
... dan zijn we eindelijk van windows 95 af en zullen de policies hun werk hopelijk goed doen!
Alle pc's zijn inmiddels voorzien van 256mb extra. En Xp draait redelijk op een P2-350 dus zal op een P2-266 (minste pc's op Windesheim) ook nog wel voldoen voor Word etc..
In het D-Gebouw staan redelijke machines (begane grond) om Xp te draaien
Slache!
Jah... waren ze nu maar eens wat minder vaak bezetOp vrijdag 04 januari 2002 23:44 schreef -ChRiZz- het volgende:
In het D-Gebouw staan redelijke machines (begane grond) om Xp te draaien
Je bent natuurlijk niet gebonden aan je opleiding..
B100 (70 stuks), B078, T-gebouw staan ook p3's
Je mag mensen wegsturen als ze alleen maar lopen te chatten/mailen als je zelf tenminste serieus wilt werken..
(tja msn afsluiten heeft eventjes geholpen.. maar nu allemaal trillian ,yahoo etc.. )
Onder Xp kun je gelukkig nix meer installeren als gewone user
Slache!
Verwijderd
en daarvoor...Op vrijdag 04 januari schreef -ChRiZz- het volgende:
Onder Xp kun je gelukkig nix meer installeren als gewone user
ach ja, je moet ze tegen zichzelf in bescherming nemen, he?Ik heb het beste voor met de studenten [..]
Idd.. dat gesloop word je gek van.. lang leve ghostOp zaterdag 05 januari 2002 00:13 schreef f0r.c3d het volgende:
[..]
en daarvoor...
[..]
ach ja, je moet ze tegen zichzelf in bescherming nemen, he?
Helaas kun je daarmee geen ls-120 drives fixen ..
Nja ik ga me weer ff afreageren met een potje Unreal [Zagen]
Slache!
Anders... koop een exteren Zipdrive, heb ik hier ook nog staan... had ik nodig om op school wat bestandjes uit te wisselen. Niet iedere school krijg van Vobis achtige bedrijven PC's
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Die lsdrives zijn op zich makkelijk als er veel mensen zijn die ze gebruiken, maar ik bedoel, die dingen zie je vrijwel niet.
Nu toevallig op de computers op school, maar ik denk dat je verder niemand kent met zo'n ding.
Eerder wel, om shit enzo op school te downen, dan is het wel handig, anders niet.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
altijd lastig zo'n edit knopje vindenOp zaterdag 05 januari 2002 01:41 schreef Appie_Pils het volgende:
heb zelf wel een ls-120 aangeschaft, maar nu met kabel gebruik ik um niet meer.
Eerder wel, om shit enzo op school te downen, dan is het wel handig, anders niet.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Maar ik kijk nog maar eens een tijdje rond en schaf er voorlopig nog geen aan.
Op zaterdag 05 januari 2002 01:42 schreef ImPrEzA het volgende:
ik ken idd slechts 1 andere persoon met zo'n ding, en die zit ook op Windesheim
Maar ik kijk nog maar eens een tijdje rond en schaf er voorlopig nog geen aan.
Slache!
was wel handig dingetje... heb nu een zipdrive, da's toch veel fijner
/dev/null
Kewl... kun je me mailen over details op dit adres?Op zaterdag 05 januari 2002 19:43 schreef BlackTide het volgende:
heb er nog eentje liggen thuis.... mag je hebben voor een prikkie (of mag ik dat hier niet zeggen)
was wel handig dingetje... heb nu een zipdrive, da's toch veel fijner
tja, daar kan ik niet zo veel meeOp maandag 07 januari 2002 21:46 schreef trictrac het volgende:
Heb er hier ook nog een liggen.. die mag je zo mee nemen.. hij's alleen kadoek
iemand anders nog wel een werkende (regio Overijssel...)? Moet nu eigenlijk op een andere site zijn he... maar goed, ik zal nu ophouden
Hehehehe zal die het ook doen in je Aldi pcOp maandag 07 januari 2002 21:47 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
tja, daar kan ik niet zo veel mee![]()
iemand anders nog wel een werkende (regio Overijssel...)? Moet nu eigenlijk op een andere site zijn he... maar goed, ik zal nu ophouden
Anders kom je een keer je drive inwisselen voor deze ene keer.. wij jouw 3,5" en jij een ls-120 (wel gebruikt dus geen garantie)..
Slache!
Verwijderd
Hm, als de post boven deze lees, houd ik liever m'n 3,5" ook nog. Je verkoopt er niet een tegen een zacht prijsje?Op woensdag 09 januari 2002 23:46 schreef -ChRiZz- het volgende:
[..]
Hehehehe zal die het ook doen in je Aldi pc
Anders kom je een keer je drive inwisselen voor deze ene keer.. wij jouw 3,5" en jij een ls-120 (wel gebruikt dus geen garantie)..
Volgens de originele specs zouden ze 18x zo snel moeten zijn. Maar je hebt gelijk. Soms ziet die drive een normale diskette als LS-120 en dan krijg je en brakke filelisting.Op donderdag 10 januari 2002 13:59 schreef MASH_MAN het volgende:
ls drives lezen net zo snel als een fdd, da's lol met 120mb en soms lezen ze ook gewoon niets, dus zoals je begrijpt kan dat medium mij niet bekoren.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!