Toon posts:

mobo is 57 graden

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tekram p6bxan en hij is 57 graden stresses terwijl mijn cpu maar 35 graden stressed is is dit erg en moet ik extra cooling maken hij loopt al wel een jaar maar ik wil neit dat ie er zo opeens mee ophoudt. en als er cooling bij moet zou dan en ouwe voeding cooler goed zijn

bvd

Verwijderd

okeej dit is niet normaal, ik zou maar eens nakijken of je wel de juiste temperatuursensors hebt, kan ook zijn dat je mobe 31° en je cpu 57° is :+

Verwijderd

Topicstarter
is dat normaal dan en war zitten die sensors en hoe kan ik controlerenof het klopt

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op vrijdag 04 januari 2002 23:25 schreef tazmanian_devil het volgende:
ik heb een tekram p6bxan en hij is 57 graden stresses terwijl mijn cpu maar 35 graden stressed is is dit erg en moet ik extra cooling maken hij loopt al wel een jaar maar ik wil neit dat ie er zo opeens mee ophoudt. en als er cooling bij moet zou dan en ouwe voeding cooler goed zijn

bvd
waar haal je die temps vandaan? uit de BIOS? Klink beetje fout, houd je hand eens achter je kast waar de lucht uitkomt. Als dat echt 57 is, heb je best wel een probleem. En ff vingers tegen de heatsink van je proc anhouden.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Welk programma, niet elk programma is even betrouwbaar...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Hoi,

Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.