hoe heet dat ding ook al weer waar je een hd in kunt doen zodat je hem als ware als floppy kunt gebruiken.hij zit in een slee en je kunt hem der dan zo uit trekken
bedoel je extern?Op vrijdag 04 januari 2002 23:24 schreef hobgoblin het volgende:
hoe heet dat ding ook al weer waar je een hd in kunt doen zodat je hem als ware als floppy kunt gebruiken.hij zit in een slee en je kunt hem der dan zo uit trekken
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
hot swappable hdd rack
ofzoiets
ofzoiets
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
nee je moet echt een hd der mee kunnene vervoerenOp vrijdag 04 januari 2002 23:31 schreef Rendier2710 het volgende:
Of bedoel je dat ding van that's write dat je 'm op de USB aan kunt sluiten??
Ja, zo'n ding verkopen ze bij Norrod voor 35 piek! Het er zelf 3 van!
jaaa super die bedoel ik bedankt!!!!!bracket>:)Op vrijdag 04 januari 2002 23:32 schreef Sanchezzz het volgende:
Deze soms?
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0207033861010183266&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=77694&TK_PAR[MEDIUM]=89
Let wel dat deze brackets een 40 aderige kabel hebben! Niet leuk voor windows XP op ATA100!
Verwijderd
Als je er een koopt koop dan metteen een die alles cool houd en die ook nog eens er gaaf uit ziet --> http://www.oc-shop.nl/website/shopshow/index.php3?shop=oc-shop&productgroup=case&productsubgroup=hdd_rack&nav=cases %26 racks > hdd rack op oc-shop zijn er 3 leuke
zover ik weet wel op ata 100
win 98 hier maar kan toch gewoon mp3's mee swappen?Op vrijdag 04 januari 2002 23:36 schreef Rendier2710 het volgende:
Let wel dat deze brackets een 40 aderige kabel hebben! Niet leuk voor windows XP op ATA100!
Ja, voor MP3's geen probleem!
De mijne zijn ook ATA100 gecertificeerd, maar win XP houdt er niet zo van! Maar voor de rest geen probleem! Ik heb zo een hardwarematige dualboot.
De mijne zijn ook ATA100 gecertificeerd, maar win XP houdt er niet zo van! Maar voor de rest geen probleem! Ik heb zo een hardwarematige dualboot.
Verwijderd
Dat kan goed, ik zou alleen wel even kijken of je een ATA 100 en eventueel een ATA 66 Compatible kan krijgen =P want dat scheelt je toch wel aardig wat in snelheid. Hangt overigens ook van je schijf af... Voor mp3's spelen/kopieren volstaat het zeker, maar het is misschien fijn om voor 10,- ook voorbereid te zijn op de toekomst =9Op vrijdag 04 januari 2002 23:38 schreef hobgoblin het volgende:
[..]
win 98 hier maar kan toch gewoon mp3's mee swappen?
Ik weet nie of die dingen er zijn voor ATA 100, maar ik zou iig even vantevoren zoeken
[edit]
Bij Comptechworld hebben ze voor 18 Euro een "Removable harddisk bracket IDE U-DMA 100"
[/edit]
Pagina: 1