ruis bij opnamen met mircofoon

Pagina: 1
Acties:

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Hopelijk kunnen jullie helpen!!

Ik heb pas een microfoontje gekocht en als ik wil opnemen dan hoor je alleen maar ruis ook als ik niks zeg dus alleen op record druk dan ruist ie al en of je nou wel wat zegt of nie je hoort bij het afspelen alleen maar ruis.
En bij het gewoon praten(dus nie opnemen doet hij het wel na behoren), dus mijn vraag is: " HOE KRIJG IK HET RUISEN WEG????
Ik heb een sound boostar 16-bit geluidskaart

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

zit ie wel in 't goede gaatje? ;) lol

• uibeltje
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Ligt misschien aan de kwaliteit van je geluidskaart of die van de microfoon (wat was de prijs?)
Als je een toonregeling hebt kan je door de hoge tonen iets minder te zetten veel ruis weghalen.

• Canon23
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Silacoid hij zit in het goede gaatje!! :)
hm...ikbetwijfel of het aan me geluidskaart/microfoon ligt. want als je de gewoon wat zegt (DUS NIET AAN HET OPNEMEN BENT) doet ie het goed,maar zodra je een .wav wilt opnemen zie je op dat frequentie balkje (windows standaard recorder) dat het ruist en je stem komt daar nie overheen dus je hoort je opnamen gewoon nie alleen ruis HIJ NEEMT DUS NIE OP!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

ehhhh kijk is ff bij recorder opties bij je geluidskaart.......

greetz Jur.