als je geen plek hebt , waarom vraag je het dan???
Verkoop hem dan of geef hem aan iemand die er nog plezier aan heeft!
Verwijderd
Verwijderd
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
En voor hoeveel zou ik hem dan kunnen verkopen ? 25 euro ?Op vrijdag 04 januari 2002 23:11 schreef Metal-Kool4 het volgende:
als je geen plek hebt , waarom vraag je het dan???
Verwijderd
heeft ie geen plaats meer voor!!!Op vrijdag 04 januari 2002 23:14 schreef Schum1 het volgende:
uhm, maak er een fileservertje van of een mp3 servertje
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
ik geef 10Op vrijdag 04 januari 2002 23:13 schreef Go0s het volgende:
[..]
En voor hoeveel zou ik hem dan kunnen verkopen ? 25 euro ?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Wie bied hogerOp vrijdag 04 januari 2002 23:17 schreef markvt het volgende:
[..]
ik geef 10
Iemand hoger ??Op vrijdag 04 januari 2002 23:20 schreef Rendier2710 het volgende:
12 euro!
Ja leuk idOp vrijdag 04 januari 2002 23:24 schreef lothar het volgende:
vraag er een krat bier voor en zuip dat op
Wil je hem kopen danOp vrijdag 04 januari 2002 23:25 schreef DJ-BLADE het volgende:
ja is goed hoor hoeveel kost dat eigenlijk????
Verwijderd
Eenmaal andermaal.......Op vrijdag 04 januari 2002 23:26 schreef DJ-BLADE het volgende:
nou ja laatste bod 14,50 .
Voor 14.50 euro zet ik hem nog liever bij het oud vuilOp vrijdag 04 januari 2002 23:30 schreef DJ-BLADE het volgende:
hallo ik heb 14,50 geboden hou je nog mooi 4,50 over
Verwijderd
rofl , kijk die tijdenOp vrijdag 04 januari 2002 23:32 schreef DJ-BLADE het volgende:
verkocht
mocht je willen =]Op vrijdag 04 januari 2002 23:37 schreef Rendier2710 het volgende:
Volgens mij heeft de veiling meester al gesproken!
Wel een goed doelOp zaterdag 05 januari 2002 00:21 schreef Paveway het volgende:
Nieuwe suggestie:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14429
Verwijderd
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Een "automatische op F5 drukker" ? Met de snelheid waarmee jij post heb je dat absoluut nodig hoorOp zaterdag 05 januari 2002 13:45 schreef Go0s het volgende:
Ja en die heb ik al
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Hottopic heet datEen "automatische op F5 drukker" ? Met de snelheid waarmee jij post heb je dat absoluut nodig hoor
Ja eigenlijk wel lijp he.... ik kijk wel of mijn buurjongentje hem wil ofzo...Al 5 computers en dan ook nog geld vragen voor dit barrel
had ik maar zulke buren.Op zaterdag 05 januari 2002 15:04 schreef Go0s het volgende:
Ja eigenlijk wel lijp he.... ik kijk wel of mijn buurjongentje hem wil ofzo...
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Nej eens in de 3 mnd format ik hemOp zaterdag 05 januari 2002 15:15 schreef Mad-Cow het volgende:
als je er geen plaats voor hebt, kan je nog altijd aan Component Ripping doen (doe ik ook graag bij mijn ouwe pc-tjes)
die twee harddisks bijvoorbeeld kan je als documenten skijf gebruiken, nooit meer kopzorgen waar je dingen moet backuppen met formatteren (je defragged nooit dus ik neme aan dat je maandelijks formatteert)
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
slagerOp zaterdag 05 januari 2002 16:12 schreef DataBeest het volgende:
verkoop hem aan de slager.
Verwijderd
/dev/null
Ja klopt!! Hij was gister al bezig met bieden. Maaruh nu ff een reeel bedrag, hij is compleet met monitor keyboard en muis. Ik heb denk ik ook nog wel een matrix printer!!Op zaterdag 05 januari 2002 19:08 schreef DJ-BLADE het volgende:
ja ik heb al interesse sins gister maar hij wil hem niet aan me verkopen geloof ik kom op geef hem aan mij ik wil hem aan me nichtje geven.
blade
Dan kan ik hem natuurlijk ook meteen weg flikkerenOp zaterdag 05 januari 2002 21:11 schreef -SpiNeRgY- het volgende:
opblazen
?? wa bedoel je hier mee? een Divx bak, of dvd bak ofzo ??Op zaterdag 05 januari 2002 21:15 schreef gcb het volgende:
Dedicated DVD speler? Met een Hollywood+ wil het wel.
Verwijderd
Okay, voor 50 euro dan? Das toch geen geldOp zaterdag 05 januari 2002 21:52 schreef DJ-BLADE het volgende:
trouwens kan ik hem ook niet zonder die extra's kopen ik wil geen printer geen extra schijven geen windows enzo ik wil alleen die kast toetsenbord geen muis en die monitor ik hoop echt dat je zacht bent vandaag je zou me een groot plezier doen.
Verwijderd
Whahahaha lol, er zit niet eens een agp inOp zaterdag 05 januari 2002 22:19 schreef Morph666 het volgende:
uhm ik zou er een Geforce 3 Ti600 inzetten
en kijken hoeveel 3dmarks je kan halen![]()
ghehehe of natuurlijk dikkeerop
Verwijderd
Verwijderd
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Audi A8 W12 6.0
minds are like parachutes, they work only when opened.
Verwijderd
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
damn, kijk naar die datumOp vrijdag 18 januari 2002 11:16 schreef Oesie het volgende:
Ik mot nog een beeldscherm