Ik heb zojuist op de site van oc-shop gekeken en zag daar neon kabels. Deze kan je gebruiken in plaats van een neon lampje en zijn ook handiger denk ik. Die kun je overal hangen in je kast. Je hebt er een voor 40 Euro en die is 1,25 meter lang met invertor erbij!!
begin maar es met een link naar die shop
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
http://www.oc-shop.nl en daar uit het 1ste menu kiezen voor casemods, het staat onder de neon lampen zelf ...
En voor de nog luiere mens:

en

De omschrijving:
Coolcasemods Neon wire kit dark-green
Complete dark-green neon wire with 12 volt converter. Wire is 1,25 meter long.
En dat kost: € 40.00
FL 88.15

en

De omschrijving:
FL 88.15
39
Verwijderd
zolang je je kast open hebt staan, of je moet er mooie gaten in makenOp vrijdag 04 januari 2002 23:09 schreef Molshoop het volgende:
mja, maar zou dat cewl zijn om in je kast te hangen?
zou een leuke zijn voor je, maar dan moet je wel de kast openhouden of een plexiglas plaat erin hebben...
anders heb je er nog geen zak an
anders heb je er nog geen zak an
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Verwijderd
hé hoe wist jij dat ik dit topic ging bezoekenOp vrijdag 04 januari 2002 23:08 schreef Homedisc het volgende:
En voor de nog luiere mens:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
De omschrijving:
FL 88.15
Verwijderd
uuuhm, het is wel € 40,-
redelijk duur, als je bedenkt dat je lampjes voor VEEL goedkoper hebt...
even nog goed over nadenken?
redelijk duur, als je bedenkt dat je lampjes voor VEEL goedkoper hebt...
even nog goed over nadenken?
Verwijderd
www.wallabie.com
We hebben er met inverter aan die op batterijen werkt . Met Nieuwjaar had 1 van onze shopkeepers zo'n ding in z'n broek laten naaien aan beide kanten dus wie in de Illusion is geweest heeft em misschien gezien . Was ERG kewl
We hebben er met inverter aan die op batterijen werkt . Met Nieuwjaar had 1 van onze shopkeepers zo'n ding in z'n broek laten naaien aan beide kanten dus wie in de Illusion is geweest heeft em misschien gezien . Was ERG kewl
www.freezinghardware.com
heeft meer kleuren
Heb gister zo'n ice blue besteld ...
was idd wel €48 incl verzendkosten, maarja, keesmodde is duur .. soms dan
heeft meer kleuren
Heb gister zo'n ice blue besteld ...
was idd wel €48 incl verzendkosten, maarja, keesmodde is duur .. soms dan
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
http://www.streetglow.com/site/auto7.htm
dit is pas cool hun hebben alles op neon gebied
dit is pas cool hun hebben alles op neon gebied
dat kan je toch beter tussen je toetsenbord proppen??
zal denk ik veel stoerder uitzien..
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
moet je wel blind kunnen typen... anders wordt je verblind iedere keer dat je naar je toetsenbord kijkt...Op zaterdag 05 januari 2002 03:16 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
dat kan je toch beter tussen je toetsenbord proppen??
ik heb er wel eens een gehad maar die is doorgebrand
, maar het ziet er wel cool uit jah
Verwijderd
daar kan je zekers leuke dingen mee doen!
ligt er beetje aan waar de kast staat en of hij open/dicht is... met 1,25 meter kan je 2x je kast rond
ik vind het alleen wel beetje prijzig spul hoor...
ligt er beetje aan waar de kast staat en of hij open/dicht is... met 1,25 meter kan je 2x je kast rond
ik vind het alleen wel beetje prijzig spul hoor...
Nou ik kan het niet maken voor dat geld.....
Of het er stoer uit ziet? geen idee..
maar volgens mij geeft alleen het draadje een kleinbeetje ligt.. (zelfde als met glow in the dark)
maar volgens mij geeft alleen het draadje een kleinbeetje ligt.. (zelfde als met glow in the dark)
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Pagina: 1