Ben je een fanatieke gamer?

Pagina: 1
Acties:

• Wolfenstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26
Hoi,

Ik ben Marco Wolf en werk voor een bestaande gamessite (waarvan ik de URL niet zal noemen ivm SPAM) die binnekort gaat veranderen/ uitbreiden. Om die veranderingen door te voeren hebben we mensen nodig om ons team uit te breiden. Dus ben je een fanatiek gamer op willekeruig platform? Ben jij altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes in gamesland? Kan je leuk schrijven? En heb je elke dag 20 tot 30 minuutjes tijd over? Dan ben jij de persoon die wij zoeken.

Lijkt je dit wat dan moet je me even een mailtje (wolfenstein@home.nl) sturen met daarin wat info over jezelf en een korte toelichting (300 woorden ofzo) met daarin de reden waarom jij voor een gamesite zou moeten werken.

PS. Voor ik deze post heb geplaats, heb ik toestemming gevraagd bij IceStorm of dit geen SPAM is en hij vond van niet, dus geen gezeik :P

Verwijderd

wat leverd het op?

• Wolfenstein
  • Laatst online: 10:26
Noppes, het is just for fun. Het enige wat we krijgen zijn gratis games en preview versies van games.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik ben fanatieke gamer, puur omdat ik het GRAFISCH geweld eromheen en uiteraard bepaalde spellen gewoon heerlijk vind, lekker met UT je frustratie africhten of nadat je een oorlogs film hebt gezien even de bekeken tactieks proberen met wolfestein, of kijken of je P51 netzo goed vliegt als die F16's in top-gun etc,

maar ik vind het grafisch gedeelte/engine/FPS ook erg belangrijk, maar voorlopig maak ik me geen zorgen (zie sign >:) )

ow maar om even antwoord te geven, ik heb geen tijd, (ik las alleen de titel en begon al te typen :) zo fanatiek ben ik nou)

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-12-2025

chaozz

Retrofiel

ik denk dat ze iemand willen die 'leuk kan schrijven' in correct nederlands. :P

chaozz.nl | RetroGameCouch

Verwijderd

nope... not interested....

moet toch vrije tijd inleveren en dat vul ik dan liever in door de nieuwste pc games te spelen :P

verder ben ik een 10x5 uur medewerker van een it organisatie, dus tijd is al kostbaar :)

Verwijderd

wat maakt mij dat uit???

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verdien je er geld mee? Ik zeg pas wat als ik betaald krijg >:)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

kwil wel, maar ben al reviewer bij een andere site (iets minder groot, maar we zullen er komen! :P)

link in sig... :)

Verwijderd

ik ben ambtenaar dus heb altijd wel 20 minuutjes per dag vrij... maar ja leuk schrijven is toch een vak apart

Verwijderd

ik zou wel willen ik haal die 20/30 minutjes vrij elke dag wel (meestal) en ik houd ook van gamen
edit:

ik zou het heel graag willen alleen ik nog maar 13 en ik heb nog niet zoveel schrijfervaring

Verwijderd

check je mail maar ff ;)

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
In de tijd dat jullie aan het schrijven zijn, ben ik aan het gamen hoor :P .

Steam

Verwijderd

Door JeanLucPicard - zaterdag 05 januari 2002 12:37:

In de tijd dat jullie aan het schrijven zijn, ben ik aan het gamen hoor .
mischien (waarschijnlijk niet ;( ) ben ik dan wel een preview aan het schrijven over een game die nog niet uit is

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 08:59 schreef MrFreeman het volgende:
kwil wel, maar ben al reviewer bij een andere site (iets minder groot, maar we zullen er komen! :P)

link in sig... :)
Uhh het is maar goed dat ik deze post heb geopent, vuile overloper :P

• VeldKoe
  • Niet online
ben een erg fanatieke gamer die ook nog eens veel verstand heeft van kwalitatieve producten/games (al zeg ik het zelf :7) kan alleen niet schrijven, sorry

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Iik kan me wel een goede gamer noemen dus het lijkt me zeker wel leuk om mee te helpen ..

Want ik ben gemiddeld toch wel veel met spellen bezig.

En heb er zelf ook veel in het bezit .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

je bent pas een fanatiek gamer als je hier niet op reageert!!!, want dan zit je te gamen :7

BF1: Don-Panio

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Ik heb ook interesse, mail is onderweg :)

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Lijkt me heel leuk om te doen, maar ben je niet bang dat gamers meer naar hun eigen mening schrijven dan globaal en over het algemeen? Veel van dit soort revieuws beinvloeden toch wel redelijk, of een gamer het spel koopt of niet. Bijv ik las net op games4ever.net dat etherlords een 9.1 kreeg en battle realms een 8.1 , terwijl in de pcgameplay etherlords een 8.8 kreeg en battle realms de lucht in werd geprezen en een 9.2 kreeg. Nou scheelt dit niet zoveel, maar wanneer een gamer moet beslissen tussen de 2 zal hij afgaan op de revieuw van waar hij het vandaan haalt. Gamers4ever.net no offense!

• pica
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op zaterdag 05 januari 2002 14:50 schreef Holy_Paladin het volgende:
Lijkt me heel leuk om te doen, maar ben je niet bang dat gamers meer naar hun eigen mening schrijven dan globaal en over het algemeen? Veel van dit soort revieuws beinvloeden toch wel redelijk, of een gamer het spel koopt of niet. Bijv ik las net op games4ever.net dat etherlords een 9.1 kreeg en battle realms een 8.1 , terwijl in de pcgameplay etherlords een 8.8 kreeg en battle realms de lucht in werd geprezen en een 9.2 kreeg. Nou scheelt dit niet zoveel, maar wanneer een gamer moet beslissen tussen de 2 zal hij afgaan op de revieuw van waar hij het vandaan haalt. Gamers4ever.net no offense!
Ik ga meestal liever voor een persoonlijke mening als voor een zwaar objectieve mening...

Steam

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hierbij meld ik me aan :) Ik doe nog geen toezeggingen, want ik wil eerst de site zien (opbouw, niveau, doelgroep) voor ik instem.

Ik ben redelijk serieus geinteresseerd, ik mail je wel even.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op vrijdag 04 januari 2002 23:01 schreef Nosfer@tu het volgende:
wat leverd het op?
:r

Ik vind het al cool om mijn naam onder een review te zien staan :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Ik meld me aan! Ervaring? Schoolkrant :P Nee zonder gekheid, het lijkt me hardstikke leuk om te doen. U hoort nog van mij! :)

edit:
You've got mail!

Verwijderd

Voor niets gaat de zon op, dus ga maar lekker zelf vrijwilligers-werk doen ,is zeker van zo'n onnozel tyfus blaadje zeker dus daaaaaag

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Op zaterdag 05 januari 2002 13:44 schreef Lingod het volgende:

[..]

Uhh het is maar goed dat ik deze post heb geopent, vuile overloper :P
Volgens mij zat jij ook eerst bij een andere gamessite et forum onder te spammen :P

Verwijderd

Sorry ik mag niet van de sponsor :)

• Roberto
  • Laatst online: 11-12-2025
Op vrijdag 04 januari 2002 23:23 schreef geez het volgende:
Verdien je er geld mee? Ik zeg pas wat als ik betaald krijg >:)
ik ook ik ben hardcore gamer dus als je een pro ( >:) ) ze inzicht wil icq me maar ofzo >:)

• Rexomnium
  • Laatst online: 16:06

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op vrijdag 04 januari 2002 23:01 schreef Nosfer@tu het volgende:
wat leverd het op?
Jij bent al bij voorbaat gezakt, daar jij nog geeneens correct Nederlands kan schrijven :).

Mail is verstuurd (gisteren al).

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Previewen lijkt me wel geinig maar ik heb het te druk met school.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Zou wel goed uitkomen, heb momenteel tijd zat om allerhande games te spelen, maar jammer genoeg heb ik nog een trage PC, dus is dat een gemiste kans. :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1