[Civ3] Wat zit er in de doos?

Pagina: 1
Acties:

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Misschien ff een rare vraag, maar wat zit er in de doos van Civ III (behalve een cd'tje)? Ook een manual toevallig (en zo ja, hoe dik)?

Ik wil dit spel eigenlijk gaan kopen, maar ik vind de doos en een eventueel manual eigenlijk ook wel belangrijk. Ik word altijd zo triest wanneer ik honderd gulden moet neerleggen voor alleen een cd'tje. Op een of andere manier voel ik me dan altijd een beetje bekocht. :o (ik geef toe, een beetje een rare tik, maar ja)

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Helemaal geen rare tik, tegenwoordig betaal je zelfs nog meer voor een game (+/- fl 102,-) dan voor de euro.

Maar je moet het maar doen met zo'n waardeloos PDF bestandje. Nee.. of je dat zelf maar effe gaat printen. Ik weet niet wat er in de doos zit, maar het is ongetwijfeld niet meer een manual als bij Civ II.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Ik dacht dat ik de enige was die er zo over denkt. Het doet me goed dat dit dus niet zo is. Ik baal er echt van dat er geen fatsoenlijke manuals meer geleverd worden. Voor fl 100,- verwacht ik eigenlijk gewoon een mooi en goed gedrukt manual. Zeker bij een spel als Civ III. Kl#te pdf'jes. :r

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

Bij civ2 zat er zo'n lieve grote kaart in de doos met alle advances.

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op vrijdag 04 januari 2002 23:30 schreef FanToom het volgende:
ja klopt

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Ik vroeg het laatst bij V&D aan zo'n verkoper of die handleiding d'r bij zit. Hij zei van wel maar die doos weegt wel erg licht, daar kan volgens mij nooit die handleiding inzitten van weet-ik-veel-hoeveel pagina's. En daar betaal je dan EUR 49,00 voor, ofwel bijna NLG 108 :r

Verwijderd

ja, best klote.

zelf let ik ook vooral op de doos. omdat dat tog de laatste afwerkingen vaan een game zijn...

als de doos er niet uitziet, heb je grote ans dat de laatste bug fixes (gewoon laatste bijschavingen van een game) ook nog niet voltooid zijn, of tenminste, dat ze er onvoldoende aand8 ana besteed hebben.

hoeft niet altijd natuurlijk...

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 23:30 schreef FanToom het volgende:
Bij Call to Power 2 zat ook nog zo'n kaart met advances en een manual van 92 pagina's! Gewoon zoals het hoort! :)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Tegenwoordig krijg je toch manuals op een aparte cd ? Doe bestanden zijn allemaal .pdf bestanden.

:(

dikzak

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:22
bij civ2 zat anders een vet dik boek hoor.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:49
stelletje zeurkonten.. beetje zeuren om een manual die je moet uitprinten en dat de prijs van een game 2 piek gesteken is.. wowo daar vergaat de wereld van.

Strava | AP | IP | AW

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Ben het er mee eens, ik vind het idioot dat spellen duurder worden terwijl men lekker bezuinigd op de verpakking door de manual in .pdf aan te leveren. Niet netjes. Kijk dan maar eens naar Falcon 4, dat kwam met een mooie binder, kaarten, en een handleiding van 600 pagina's :)

OT: Civ 3 komt dus gelukkig wel met een nette manual.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Nouja ik vond de manual van Yuri's revenge toch wel overdreven. Dan krijg je 2 cd's, de eerste cd is een mission pack, dies ok. Dan doe je de tweede cd erin, wat krijg je, alleen zo'n pdf file! Nou ik vind dat ze dan toch zo'n cd er voor niks in hebben zitten...

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Ik heb net ff op de homepage van civ3 gekeken, en dit stond er:

-------
What is the difference between the Standard and Limited Edition versions of the game?
The Standard Edition comes with the game CD, and a 235-page manual.
The Limited Edition comes in a sturdy collector's tin, and includes both the manual and the game CD, plus designer's notes from Sid Meier and Jeff Briggs, a fold-out tech tree, and a CD-ROM with behind-the-scenes footage of "The Making of Civ III" and Sid's induction into the IDSA Hall of Fame.
-------

Ziet er dus goed uit. :9 Ik weet alleen niet of de limited edition in Nederland te koop is. (en zo ja, waar dan)

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Bij F-15 zat ook zo'n dik flight manual echt super mooi :)

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ey, ik heb net ff gezocht hier naar topics over CIV3, maar ik heb nix gevonden.. :( Ik heb het net ook ff geinstalleerd, maar ik heb nog een paar dingen waar ik nog niet uit kom. Heb ik nu een topic over het hoofd gezien of is die er simpelweg niet?

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 19:23 schreef da_rippah het volgende:
Ey, ik heb net ff gezocht hier naar topics over CIV3, maar ik heb nix gevonden.. :( Ik heb het net ook ff geinstalleerd, maar ik heb nog een paar dingen waar ik nog niet uit kom. Heb ik nu een topic over het hoofd gezien of is die er simpelweg niet?
Volgens mij staan hier nog wel wat antwoorden op veelgestelde vragen :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
zit volgens mij een handleiding bij.

zat op de homepage van civ3 the kijken http://www.civ3.com

en verwezen sommige dingen naar de handleiding.

zoals de civ specs e.d

dus volgens mij zit er een manual bij :)

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 19:33 schreef vinkie het volgende:
zit volgens mij een handleiding bij.

zat op de homepage van civ3 the kijken http://www.civ3.com

en verwezen sommige dingen naar de handleiding.

zoals de civ specs e.d

dus volgens mij zit er een manual bij :)
Staat er ook bij of ze een papieren of een elektronische/PDF handleiding bedoelen?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Er zit een papieren handleiding bij, EN een .pdf op de CD. That's it.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Tom-my
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

Op zaterdag 05 januari 2002 13:32 schreef s_roubos het volgende:
Ben het er mee eens, ik vind het idioot dat spellen duurder worden terwijl men lekker bezuinigd op de verpakking door de manual in .pdf aan te leveren. Niet netjes. Kijk dan maar eens naar Falcon 4, dat kwam met een mooie binder, kaarten, en een handleiding van 600 pagina's :)

OT: Civ 3 komt dus gelukkig wel met een nette manual.
Falcon series kicks ass, falcon 3 toendertijd (heeeel lang geleden :)) had ook ook al tig kaarten, filmpjes en weet weet erbij! Microprose doet toch de falcon reeks? Toppertjes

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Op zondag 06 januari 2002 00:31 schreef s_roubos het volgende:
Er zit een papieren handleiding bij, EN een .pdf op de CD. That's it.
Er zit idd een uitgebreide papieren handleiding van 235 paginaatjes bij...

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

Verwijderd

Bij silent hill 2 (ps2) is de doos ook mooi afgewerkt :D
Sticker erbij, manual, extra dvd met info en stuff, die is het geld gewoon waard :P
Zo'n standaard dvd doosje zonder boekje dar betaal ik geen 100 (+) piek voor, of het moet wel een erg goeie game zijn :+
Pagina: 1