One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Verwijderd
Verwijderd
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
jep zorg dat je weet hoeveel resources je nodig hebt en pas als je genoeg resources hebt kun je door naar de volgende epoch (ff collecten dus)Op zaterdag 05 januari 2002 09:56 schreef Ozzy het volgende:
En je moet genoeg resources hebben om naar de volgende epoch te gaan volgens mij.
sim-pel
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
ja, dat klopt wel, maar dan moet je eerst dat "next epoch" knopje hebben om te zien hoeveel het isOp zaterdag 05 januari 2002 09:56 schreef Ozzy het volgende:
En je moet genoeg resources hebben om naar de volgende epoch te gaan volgens mij.
Ik kan alles bouwen, behalve Towncenters/Capitols. Waar moet ik die zoeken. Ik heb heel de lijst van bouwwerken al uitgelopen, maar een towncenter of capitol kan ik niet vinden. Daar ligt misschien een probleem, ook al kon ik de andere keer wel verder. Misschien nog een kleine hint over waar die towncenters te vinden zijn, dat ik dan weer vooruit kan.Op vrijdag 04 januari 2002 22:53 schreef ChefChocolateball het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk towncenters volproppen met mannetjes idd, in ieder geval 15 minimaal!
Tnx
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
OOp zaterdag 05 januari 2002 14:10 schreef DMaarten het volgende:
Dat komt omdat ze ook settlements heten
volgens mij moet je ook een bepaalde tijd in een eeuw zitten om naar de volgende te kunnen.
Een vriend van me zat een keer vast in een bepaalde eeuw en kon pas door toen ie zijn archery had gedelete
Da's echt een goeie, die van die Town Centers
En ikke maar denken, waar zou die knop populate voor zijn? Niet proberen natuurlijk...alsie belangrijk was was je er wel achter gekomen denk je dan
Nu weet ik het, en nuttig issie wel. Kzat al vast in een eeuw, maar toen ik dat Towncentre maken onder de knie kreeg, ben ik in 12 minuten 3 eeuwen verder gekomen
('Tis een doordenkertje met die 2 verschillende tijden
Tnx
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Verwijderd
Op zaterdag 05 januari 2002 23:35 schreef 007 het volgende:
Echt één van de betere spellen die ik de laatste tijd gespeeld heb. Jammer dat 'ie een beetje onbekend is.
ik kende em niet vóór ik laatst in de PC zone keek.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
kheb hele nacht online gespeeld
iedereen zegt dat AoK beter is
ik heb AoK niet gespeeld
weet iemand of er nederlandse clans of nederlandse tournamenten zijn?
zou wel leuk zijn
op de amerikaanse servers zijn ze druk aan het ladderen en tournamenten
ik ga weer verder spelen
tip voor alle spelers, lees het boek of iig de tips die erin staan, kan je een hoop van leren