mijn athlonXP 1600+ draait standaard en wordt niet kouder dan 50 graden zonder extra koeling, is dit normaal, hebben jullie dit ook??
Verwijderd
punt 1 meer info
cpu weten we
wat voor koeler
wat heb je nog meer allemaal in je kast
wat voor kast
50 graden is niet te veel maar voor een xp 1600 die gewoon aan staat dan al 50 graden word vind ik wat hoog
airflow zonder kan een pc bijna niet meer
en een goede koeler eigenlijk ook niet zonder die koelzooi die er onder zit natuurlijk as2 zo leuk spul scheelt weer een paar graden
cpu weten we
wat voor koeler
wat heb je nog meer allemaal in je kast
wat voor kast
50 graden is niet te veel maar voor een xp 1600 die gewoon aan staat dan al 50 graden word vind ik wat hoog
airflow zonder kan een pc bijna niet meer
en een goede koeler eigenlijk ook niet zonder die koelzooi die er onder zit natuurlijk as2 zo leuk spul scheelt weer een paar graden
ik heb een MSI K7T Turbo LE met raid, 512 MB M-Tec geheugen
Geforce2 MX.
ik heb 1 Thermaltake cooler op mijn processor en 1 standaard om de lucht weg te zuigen...
Geforce2 MX.
ik heb 1 Thermaltake cooler op mijn processor en 1 standaard om de lucht weg te zuigen...
Verwijderd
50 graden is geen probleem , zoiets werd mijn amd XP 1700+ ook. je kan wat extra koolers in je kast zetten of voor een betere kooling gaan , maar je hoeft je iniedergeval geen zorgen maken
Verwijderd
is best redelijk mijn 1,4 tb draait standaard tussen de 39 en 42 graden je kan hem koeler krijgen door meer fans in te bouwen
1 outtake aan de bovenkant en bijvoorbeeld een intake aan de voorkant + een outtake aan de achterkant
1 outtake aan de bovenkant en bijvoorbeeld een intake aan de voorkant + een outtake aan de achterkant
Verwijderd
bij mij draait hij idle op 46'C en stressed 49'C ik vind het wat veel, ik heb een global win FQP 68 en een Sunon outtake op 12 volt draaien. zonder die Sunon wordt ie idle 56'C en stressed 63'C!!!! is dacht dat is tewarm dus ik ff die outtake kopen, nu een pvc a 10 cm doorsnee plaatsen zodat hij gericht wegzuigt.
greets
greets
XP`s worden zijn ± 10/20% koeler dan TB`s dus die 50c kan wel kloppe
I'm not as think as you stoned I am
Hoi,
Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder
Je topic voldoet helaas niet aan de gestelde richtlijnen van dit forum, vandaar dit slotje.
Lees dit topic eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Succes verder
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()