xp unlocken, mogen de "dalen" contact maken

Pagina: 1
Acties:

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik ben nu lekker bezig met het unlocken van mijn splinter nieuwe 1700+ AGKGA Y proc. maar mag het geleidings materiaal ook in de dalen komen? ik zie er nix zitten maar maakt het iets uit?

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Nee, volgens mij niet, ik had namelijk ergens in een review gelezen dat dat de nulpunten waren. Het kan zijn dat ik me nu vergis maar volgens mij was dat de rede waarom je er eerst lijm oid er overheen moest doen!

|Specs|

• johnny.xxx
nee de reden dat je er eerst lijm op moest doen was volgens mij omdat anders je zilveroplossing alle kanten op gaat, toch?

• johnny.xxx
shop!

Verwijderd

wat ze mij weis hebben gemaakt is dat de dalen weldegelijk aarden en dus niet verbonden mogen worden met de bruggen

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Op zaterdag 05 januari 2002 08:58 schreef Hiro Shima het volgende:
wat ze mij weis hebben gemaakt is dat de dalen weldegelijk aarden en dus niet verbonden mogen worden met de bruggen
correct :)

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 21:59 schreef johnny.xxx het volgende:
nee de reden dat je er eerst lijm op moest doen was volgens mij omdat anders je zilveroplossing alle kanten op gaat, toch?
Nee, die zorgt er dus voor dat ze geen contact maken met de punten in die dalen :)

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 10:49

elsegre

Ti 3Al-2.5V

http://www.tweakers.net/reviews/268
Of je koopt 'm bij exile.

No news is bad news.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Op zaterdag 05 januari 2002 09:22 schreef elsegre het volgende:
http://www.tweakers.net/reviews/268
Of je koopt 'm bij exile.
correctie: Alternate

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

ga geen contact maken met de nulpunten...
anders is het *bzzzzt*

nieuwe kopen :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op zaterdag 05 januari 2002 13:25 schreef Juggernaut het volgende:
ga geen contact maken met de nulpunten...
anders is het *bzzzzt*

nieuwe kopen :)
oh, ik meende dat je dan gewoon alleen de standaardmultiplierkreeg, een *bzzzt* klinkt nie fijn

• johnny.xxx
ok kep het dus getest, en nee de dalen mogen inderdaat geen contact maken, nu is het te laast voor mij maar nu weten jullie het ook zeker.
mijn proc staat nu vast op 11X en gaat daar nooooooooiitt meer vanaf :) , die klote epoxie-zilver is namelijk echt niet te verwijderen :(
Pagina: 1