Duke Nukem Forever

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Meuk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-10 12:24
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00005NCEZ/o/qid%3D1010141907/sr%3D8-/202-3114220-7319853

doe maar es kijken
Platform: Windows 95, Windows 98
Release Date: 25 January, 2002. Not Yet Available:
You may still order this product. We will ship it to you
when it is released by the manufacturer.
hier heb ik HEUL lang op gewacht :P

Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M

• drZymo
  • Laatst online: 02-11 11:09
Kort door de bocht :P

Maar toch ja vet he :P
Ik geloof het voor geen meter. Maar wel vet datie al te bestellen is. Morgen maar ff preorderen.

Kan soms wat schelen in de prijs :P

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

komt hij dan eindelijk, het 4e Duke Nukem spel voor PC :?

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:59

johnwoo

3S-GTE

vet :D
zou het dan eindelijk zover zijn :o
ik ben ERG benieuwd...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Was dat hele spel niet een hoax? We zitten er nu al ZO lang op te wachten... 2.5 jaar terug waren er al screenies...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• drZymo
2.5 jaar geleden waar het screens van een quake engine. En niet een unreal engine zoals nu. Ik denk dat ze heel slim zijn bij 3D Realms. Gewoon geen info .. ken het ook niet tegen vallen.

sim-pel :P

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Meuk
Op vrijdag 04 januari 2002 21:58 schreef Captain Pervert het volgende:
Was dat hele spel niet een hoax? We zitten er nu al ZO lang op te wachten... 2.5 jaar terug waren er al screenies...
nee das niet te hopen

Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 04 januari 2002 21:59 schreef drZymo het volgende:
2.5 jaar geleden waar het screens van een quake engine. En niet een unreal engine zoals nu. Ik denk dat ze heel slim zijn bij 3D Realms. Gewoon geen info .. ken het ook niet tegen vallen.

sim-pel :P
Dus eerst de Kweek engine (nooit geweten)
toen de Unreal engine
nu de UT engine

wat is het volgende, de Unreal 2 engine :?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op vrijdag 04 januari 2002 21:58 schreef Captain Pervert het volgende:
Dure HOAX dan... :X

Steam

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op vrijdag 04 januari 2002 22:01 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Dure HOAX dan... :X
Ja dat 'gerucht' heb ik ook een keer gehoord.. vandaar de naam FOREVER.. die release date zal trouwens wel Januari 2003 zijn :) geloof er geen bal van dat ie deze maand nog komt.. verras me maar!

• drZymo
Ja ok het was de Unreal Tournament engine.. maarja das gewoon de Unreal Engine :P

En die hebben ze zover verbouwd dat ze nu idd gelijk lopen met Unreal 2 engine.
Ze waren zover ik weet eerder met skeletal animated models dan de mensjes van Unreal zelf :P

Verwijderd

ja, zo blijven ze bezig , ze moet gewoon op schieten :+ straks komt der weer een nieuwe engine uit en dan willen ze dat der weer in , zo blijf je aan de gang |:(

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 04 januari 2002 22:04 schreef drZymo het volgende:
Ja ok het was de Unreal Tournament engine.. maarja das gewoon de Unreal Engine :P

En die hebben ze zover verbouwd dat ze nu idd gelijk lopen met Unreal 2 engine.
Ze waren zover ik weet eerder met skeletal animated models dan de mensjes van Unreal zelf :P
Unreal en UT engine zijn niet helemaal hetzelfde, de UT engine kan net iets meer (kan de savage 2000 MeTaL drivers voor UT niet voor Unreal gebruiken :'( )

• .GoO
Op vrijdag 04 januari 2002 22:06 schreef arko19 het volgende:
ja, zo blijven ze bezig , ze moet gewoon op schieten :+ straks komt der weer een nieuwe engine uit en dan willen ze dat der weer in , zo blijf je aan de gang |:(
en uiteindelijk na 5 jaar is ie zwaar verouderd, en valt het spel verschrikkelijk tegen :(

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 04 januari 2002 22:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

en uiteindelijk na 5 jaar is ie zwaar verouderd, en valt het spel verschrikkelijk tegen :(
zoals Diakatana :?

• Meuk
Op vrijdag 04 januari 2002 22:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

duke valt nooit tegen >:)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Jox444

Honestly....

Afbeeldingslocatie: http://www.3drealms.com/duke4/shots/DNF_Nov99_Area51.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3drealms.com/duke4/shots/DNF_Nov99_Tentacles.jpg

Dees zien er toch wel geinig uit :P

Het is FRIET!

Verwijderd

Kick ass and chew bubblegum, and iŽm all outta gum...
Damned those alien basterds are gonna pay for shooting up my ride!

Duke roelde echt wel
Maar het zou me niks verbazen als het hele spel een hoax is idd....

edit:

Al zijn die screenies wel weer mooi en hoopgevend :)

• pica
Ik had ook zoiets gehoord dat het nou weer de quake 3 engine was geworden btw :) .

Ik wet zeker dat dit geen HOAX is want er zijn zoveel bladen die daar pagina's dus geld aan hebben besteed, dat als het uiteindelijk een HOAX lijkt te zijn, dat er zoveel rechtzaken komen dat je ze niet meer kan tellen :P

Steam

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 04 januari 2002 22:11 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik had ook zoiets gehoord dat het nou weer de quake 3 engine was geworden btw :) .

Ik wet zeker dat dit geen HOAX is want er zijn zoveel bladen die daar pagina's dus geld aan hebben besteed, dat als het uiteindelijk een HOAX lijkt te zijn, dat er zoveel rechtzaken komen dat je ze niet meer kan tellen :P
Wahoo, nu de Q3 engine, ze weten ook niet wat ze willen :P

• .GoO
Op vrijdag 04 januari 2002 22:17 schreef Soccubus het volgende:

[..]

Wahoo, nu de Q3 engine, ze weten ook niet wat ze willen :P
Volgens mij was de Q3 Engine vanaf het begin al de bedoeling :?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Lijkt me dat hij niet op die datum uitkomt... die datum is iig niet officeel aangekondigd

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

ehm... 3 jaar geleden, was er nog geen quake 3 engine, maar ik weet dat je vast de quake 2 engine bedoelde, want dat was het geval ook...

• White Dust

White Dust

Op www.3drealms.com staat genoeg over The Duke om te weten dat het geean hoax is, er is ook een MP3 te downen van de theme voor E3, en een hoop filmpies en screenies.

• .GoO
Op vrijdag 04 januari 2002 22:20 schreef Nosfer@tu het volgende:
ehm... 3 jaar geleden, was er nog geen quake 3 engine, maar ik weet dat je vast de quake 2 engine bedoelde, want dat was het geval ook...
Ja, en later werd het idd de Q3 engine.. maar zijn ze dan nu weer met een nieuwe engine bezig ofzo?? had tot gisteren al heel lang nix meer over Duke Forever gehoord..

• White Dust

White Dust

Op vrijdag 04 januari 2002 22:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, en later werd het idd de Q3 engine.. maar zijn ze dan nu weer met een nieuwe engine bezig ofzo?? had tot gisteren al heel lang nix meer over Duke Forever gehoord..
De UT engine is het staat ook op de website van 3drealms, dus daar hou ik me maar aan (zolang hij maar MeTaL ondersteund :9~ )

Verwijderd

if you are interested in reading on Duke Nukem Forever, make sure to visit our Web Forums. Several Duke Nukem Forever team members drop in from time to time and say things. You can also join in and add your own thoughts about the game. Visit our Web Forums here.

No, you cannot pre-order the game. If you see some online store saying "We are taking pre-orders", they're just trying to get your money (they usually also make up their own supposed "insider release date info", too). There is no release date set, we are not taking pre-orders for the game. End of story.

Once we begin taking pre-orders, believe us, you'll know about it. :)

The release date of this game is "When it's done". Anything else, and we mean anything else is someone's speculation. There is no date. We don't know any date. If you have a friend who claims they have "inside info", or there's some game news site, or some computer store at the mall who claims they know - they do not. They are making it up. There is no date. Period.
wat nou 25 Januari?

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-10 09:20
ondertussen staat er op de amazon site alweer 8 maart!

Verwijderd

|:( :( :'(

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Dalijk wordt eerst Unreal 2 uitgebracht en dan kan Duke Forever het wel shaken.

Verwijderd

lol, er zijn nog steeds mensen die denken dat dit spel uit komt?

Prey, iemand?

Maar eh...
even tussen neus en lippen door, de insider release date is nu met kerst 2003. ;) En reken maar dat unreal2 en duke4 een leuke concurrentie lsga aan moeten met quake4 en doom...

2003 word een geweldig jaar voor FPS junkies :P

Verwijderd

KERST 2003 !?!?! argggggg , ik :r :r :r :r op de makers ! als dat spel echt dan pas uitkomt dan moet het freeware zijn , op die manier maken ze het goed :z

• Meuk
Op zaterdag 05 januari 2002 14:59 schreef KnetterGek het volgende:
lol, er zijn nog steeds mensen die denken dat dit spel uit komt?

Prey, iemand?

Maar eh...
even tussen neus en lippen door, de insider release date is nu met kerst 2003. ;) En reken maar dat unreal2 en duke4 een leuke concurrentie lsga aan moeten met quake4 en doom...

hmm ik geloof t ook niet meer... en kerst 2003 geloof ik ook niet... 'when it's done' is gewoon fout... ze moeten t gewoon releasen, doet bill ook altijd met zijn os-sen...

Verwijderd

zie jij hier veel mensen tevreden posten over de fijne OSjes van Wim Hekjes dan? :?

• pica
Op vrijdag 04 januari 2002 22:26 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
wat nou 25 Januari?
Woei :) benk jarig :P .
Op zaterdag 05 januari 2002 15:14 schreef KnetterGek het volgende:
zie jij hier veel mensen tevreden posten over de fijne OSjes van Wim Hekjes dan? :?
Windows 2000 roelt :) .

Steam

Verwijderd

What are you waiting for? christmas?

Lijkt er wel op, maar de Duke rockt nogsteeds, diep in mijn hart *snik*

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 14:59 schreef KnetterGek het volgende:

Prey, iemand?

LOL, ik was die allang vergeten...
Man die is al lang in de maak.

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Van Prey staan zelfs al preview shots op mn originele Duke3d cdtje.. omg :)

Verwijderd

Was het niet de UT engine?
Ik vind de screens ook meer op UT dan op Q3 lijken

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Volgens mij zijn ze bij Valve ook al bezig met Halflife 2 en releasen ze die onverwacht,net als bij DN4Ever kan de verkoop dan niet falen

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 05 januari 2002 15:25 schreef Forau_diavolina het volgende:

[..]

LOL, ik was die allang vergeten...
Man die is al lang in de maak.
Prey is allang afgekapt ;) vindt je het vreemd dat het zolang duurt :P

• LordMithril
  • Laatst online: 03-11 19:24
Op zaterdag 05 januari 2002 22:51 schreef Soccubus het volgende:

[..]

Prey is allang afgekapt ;) vindt je het vreemd dat het zolang duurt :P
*snik* :'( ik had zo gehoopt die ooit nog eens te kunnen spelen.. de screens zagen er zo sweet uit :(

maare weet iemand iets van AMEN: The awakening?? die zou d8 ik ooit eens op de lithtech engine uitkomen..

Bier, Whiskey en Metal!!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zaterdag 05 januari 2002 15:14 schreef KnetterGek het volgende:
Ga jij maar kutten op je Linux bakje dan, knappe jongen als je een fatsoenlijk spel daarmee kan spelen (om te beginnen). Een fatsoenlijk spel that is.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• LordMithril
Op zaterdag 05 januari 2002 22:55 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Ga jij maar kutten op je Linux bakje dan, knappe jongen als je een fatsoenlijk spel daarmee kan spelen (om te beginnen). Een fatsoenlijk spel that is.
oh t kan wel.... je moet alleen ff de source herschrijven >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 05 januari 2002 22:55 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

ik zie even naar je sig en er duiken in eens een hoop :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? op.
Ik vind concurentie voor M$ alleen maar goed, weet je hoeveel servers daar buiten op Linux draaien, je wilt het niet weten, bedrijven stappen ook steeds meer op Linux over, het enige probleem is dat Linux nog steeds niet voor n00bs is, maar het wordt steeds beter, heb al genoeg spellen voor linux gezien en anders komen er steeds meer patches vrij om windows spellen voor Linux te gebruiken, tuurlijk voor spellen moet je nog wel windows draaien maar de monepoly positie van M$ brokkelt langzaam af, moeten ze toch eens met een goed bestuurings systeem op komen proppen, maar tja, jij zal het er wel niet mee eens zijn, dus laat ik het hier maar bij :)

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 22:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bullshit... Van Q2 zijn ze over gestapt op de UT engine, niet de Q3 engine.

En dat gelul over dat het een hoax zou zijn is volgens mij veroorzaakt doordat een tijd geleden een of andere site zei dat ze een speelbare demo hadden, en die kon je dan ook downloaden... Dat was een hoax, alleen sommige mensen waren zo |:( dat ze dachten dat het hele spel een hoax was |:( |:(

Edit: Soccubus ga alsjeblieft in NOS linux promoten, ga ons er niet mee lastig vallen...

• White Dust

White Dust

Op zaterdag 05 januari 2002 23:51 schreef oVRoM het volgende:

Edit: Soccubus ga alsjeblieft in NOS linux promoten, ga ons er niet mee lastig vallen...
[off-topic] Ik promoot helemaal, en dan bedoel ik ook echt helemaal niets, maar als er iemand windows en microsoft de hemel in prijst dan wil ik wel even m'n woordje doen, waarom zet je die captain perfert der niet bij, dat is diegen waarop ik reageer, voortaan niet bij één iemand laten maar zoek even verder waarop iemand heeft gereageerd ;) [/off-topic]

• drZymo
Op zaterdag 05 januari 2002 23:51 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Bullshit... Van Q2 zijn ze over gestapt op de UT engine, niet de Q3 engine.

En dat gelul over dat het een hoax zou zijn is volgens mij veroorzaakt doordat een tijd geleden een of andere site zei dat ze een speelbare demo hadden, en die kon je dan ook downloaden... Dat was een hoax, alleen sommige mensen waren zo |:( dat ze dachten dat het hele spel een hoax was |:( |:(

..
Psies. Dat was een mooie 1 april grap van vorig jaar. Echt keiveel mensen waren erin getuimd. :P

En over dat Quake 3 heb ik nooit wat gehoord. Het is even Quake 2 engine geweest, maar nu al zo'n uhm ja 3 jaar ofzo zijn ze bezig in de Unreal Tournament engine. En zover zij hem nu hebben loopt hij gelijk met de Unreal 2 engine. Dus dat wordt smullen met de GFX :P

Verwijderd

Voor al jullie vraagjes, zie:

http://www.planetduke.com/duke4/faq/

Hier staat alles wat je maar weten wil over oa de engine, gameplay, dev, en nog veel meer info!

edit:

Hier kun je de (mega-vette) E3-Trailer van DN4E Downen:
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=60330

Verwijderd

DN4ever komt niet.....

die plaatjes die in dit topic staan, zijn al 2 jaar oud

en als je kijkt op 3drealms, dan denk je echt, het komt niet....

ik heb er in ieder geval geen vertrouwen meer in

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Dat ze een aangepaste unreal 1 engine zouden maken was al tijdje bekent, opzich niet slecht want zeker met de huidige systemen kan je veel persen uit de unreal 1 engine, zelfs voor huidige maatstave is unreal 1 single player nog steeds zeer mooi en loopt ook nog es soepel op een P2 233 met voodoo II

Verwijderd

he waarom denk je dat het duke nukem >forever< heet?

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40
Release Date: 8 March, 2002.

:( hij is al vertraagd :(

Verwijderd

ik betwijfel of het spel dan al uit is
ze willen toch wel een wat beter product afleveren dan
wat er nu te verkijgen is, die enigine is al zo vakk geupdate

Verwijderd

I'd love this game :)

Een van me eerste supergames ;)

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 21:08
Op maandag 07 januari 2002 13:13 schreef mr.oncreatief het volgende:
he waarom denk je dat het duke nukem >forever< heet?
Dat was inderdaad de 1 april grap van een of andere site.
Leuke grap.
Als het een HOAX was is het wel een hele omslagtige. Je maakt niet zoveel screenies en een kwaliteits-filmpje voor de E3. Je huurt ook niet een paar man extra in voor de 'development', dat zou een dure grap zijn.

Duke4 is wel degelijk in onwikkeling, het duurt alleen effe. Je hoort er ook niets van omdat dat bewust door 3DRealms wordt gedaan. Ze willen geen hype creeren (Tiberian Sun, anyone?)

George Broussard (project-leader DNF) heeft vorig jaar in een .plan-update gezegd dat het spel in iedergeval in 2001 uitkwam, maar dat is dus ook niet gelukt. Het hele verhaal is ook dat de release date dus altijd op 'When it's done' blijft staan, alleen als het spel bijna in de winkels ligt zullen ze de media-campagne starten, dan hoor je er dus wel van.

Nog een leuke grap: Broussard heeft een keer op het 3DRealms-forum een topic geopend met de titel: 'It's done.'
En als je het topic opende stond er: 'My pizza in the oven, that is.'
De reacties waren ook mooi. Die gingen van 'Daar had je me goed beet!' tot 'What? No screenshot?!'

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Hmm ik ben benieuwd hoe mijn Radeon 8500 om gaat met die polygoontjes :) Ik hoop dat ze TrueForm ondersteunen :9~

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 21:39

L0g0ff

omg

Duke Nukem Forever

The latest Duke game from the people who brought you Duke Nukem 3D. Using the Unreal engine, Duke Nukem Forever is sure to please every Duke fan, as well as every 3D action fan out there!

Omg the unreal engine die is ook al een paar jaartjes oud :(

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Verwijderd

jesus als die game ooit uitkomt ben ik al getrouwd :D. daikatana anyone?

• White Dust

White Dust

Op maandag 07 januari 2002 14:59 schreef Sir_Floppy het volgende:
Hmm ik ben benieuwd hoe mijn Radeon 8500 om gaat met die polygoontjes :) Ik hoop dat ze TrueForm ondersteunen :9~
Hmm, ik ben benieuwd hoe mijn Viper II er mee omgaat, met het MeTaL ondersteuning van de UT engine :9~

Verwijderd

Lijkt me wel een leuke game.
ze hebben dat spel al zo lang uitgesteld dat ik dan wel een vette game verwacht.

Verwijderd

Maaruhh, 1 dingetje
de topicstarter schreef
Release Date: 25 January, 2002. Not Yet Available:
You may still order this product. We will ship it to you
when it is released by the manufacturer.
In de link die hij aangaf stond
Release Date: 8 March, 2002. Not Yet Available: You may still order this product. We will ship it to you when it is released by the manufacturer.
Betekend dit opnieuw uitstel????? ;(

• .GoO
Dit spel komt er (voorlopig) toch (nog) niet.. En hoe langer een spel meestal uitgesteld wordt, des te meer ie tegenvalt :(

• MrE
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

;) Even een mierenneuk off topic tussendoor

Eerst zeggen ze bij Amazon dat het spel (nog) niet beschikbaar is
Release Date: 8 March, 2002. Not Yet Available
Maar dan vervolgens wel vermelden dat mensen die het spel kochten ook de volgende spellen aanschafte.
Customers who bought this item also bought:

Return to Castle Wolfenstein; Video Game ~ Activision
Aliens vs Predator 2; Video Game ~ Sierra
Medal of Honor: Allied Assault; Video Game ~ Electronic Arts
(en ja, ik heb gelezen dat je het kan preorderen, maar dan hadden ze moeten zeggen 'Customers who ordered this item also bought')

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 00:52 schreef devv05 het volgende:
Dit spel komt er (voorlopig) toch (nog) niet.. En hoe langer een spel meestal uitgesteld wordt, des te meer ie tegenvalt :(
Met als voorbeeld C&C Tiberian sun :?

Ik vraag me trouwens ook af of dat Renegade top of flop word.
Ze lullen erzoveel goeds over, maar ik zag een filmpje waarin 1 NOD ventje nog niet eens dood was nadat er 3 missels in zijn achterte te hadden gezeten :+

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Release Date: 25 January, 2002. Not Yet Available

Yeah right >:)

• LordMithril
LOL ik lees net ff de 3drealms/Apogee FAQ door... vind ik dit :)
Keith Schuler,
}fresh from his Realms of Chaos project (released in November 1995) was working
}on a new Duke Nukem side scroller that would be called Duke Nukem Forever.
}This project was cancelled in mid-1996
DNF zou dus een Side scroller worden >:)
ze begonnen toen aan een nieuwe 3d versie.... waar we nu nog steeds op w88...

Bier, Whiskey en Metal!!

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 21:25
Op dinsdag 08 januari 2002 01:55 schreef ubermaestro het volgende:
Release Date: 25 January, 2002. Not Yet Available

Yeah right >:)
you never know..

... who am I kidding... snik

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Jammer dat ik jullie teleur moet stellen. De geplande date was 15-03-2002.
Maar hij's een paar dagen geleden verschoven naar september 2002...
Distributeur ContactData begint het jaar met een spijtige mededeling; het langverwachte Duke Nukem Forever is weer opgeschoven. Volgens de laatst bekende datum zou het spel in maart 2002 in de winkel liggen, maar die datum is opgeschoven tot september 2002.
Says enough...

btw: Duke Nukem: Manhattan Project komt in april/mei 2002 en zou heel mooi/cool moeten zijn :)

• Bullettooth
  • Laatst online: 20-10 08:35

Bullettooth

--VR--

Op maandag 07 januari 2002 14:48 schreef Zeega het volgende:

[..]

omslagtige
Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel HEEL erg!! :o

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• FragNeck
  • Laatst online: 16:26
Op dinsdag 08 januari 2002 15:06 schreef Kunyfyer het volgende:
Jammer dat ik jullie teleur moet stellen. De geplande date was 15-03-2002.
Maar hij's een paar dagen geleden verschoven naar september 2002...
[..]

Says enough...

btw: Duke Nukem: Manhattan Project komt in april/mei 2002 en zou heel mooi/cool moeten zijn :)
godver986(^$$()#^$#(*&#*($&%#*$& *&%#$*(#&%$#*(&% :@ :@ :( :(

altijd weer het godverse zelfde gezeik!
ik wacht gvd al sinds '96 of zo man...

kut 3drealms

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

Muggie

8 pm

Ik maak me er al niet meer druk om, ik zie hem vanzelf wel een keer voorbijkomen op zo'n verzamelceedee :P

PSN: mug_8pm

• Fuelke
  • Laatst online: 22:14

Fuelke

Forza Ferrari

Met m'n excuses van het omhoogkicken van dit topic, en misschien heb ik een paar mensen de foute hoop gegeven dat dit game waar we al zo laaaaaaang op zitten te wachten uit zou zijn. Maar daar is niks van te zeggen.

Ik wou ff laten weten dat ik bij Dirty Little Helpers (http://dlh.net/german.html) het volgende gelezen heb. (De link kan problemen geven in IE
Demo zu Duke Nukem Forever geplant - posted 29-Jan 17:49 by Angelika

George Broussard, der Chef von Duke Nukem-Entwickler 3DRealms, hat bekanntgegeben, dass zum sehnsüchtig erwarteten Duke Nukem Forever eine Demoversion veröffentlicht wird.

Die Demo dürfte nach Schätzung von George Broussard rund 150 MB groß sein und eine Stunde Gameplay bieten. Erscheinen wird die Demo ein paar Wochen vor oder nach Release des Actionknallers Duke Nukem Forever. Für das Topspiel gilt als Veröffentlichungstermin weiterhin: "When it's done"...
Eigenlijk word je er niet veel wijzer van, alleen dat er een demo gepland is, en die toch ff plezier zou moeten geven. Maar die releasedatum is weer niet erg hoopgevend. :( :( :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1