Multie Monitor Probleem

Pagina: 1
Acties:

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
Oke ik heb dus een probleem. Ik had een 2de oude 14" monitor nog ergens liggen. en vandaag kreeg ik van iemand een s3 virge pci videokaart. Dus ik proberen en na een hoop gekloot toch de goede drivers gevonden op inet. Dus ik alles geinstalleerd. Krijg ik op een gegeven moment ergens op m'n 2de monitor een een bericht dat windows de videokaart geladen heeft. en dat ik naar configuratie scherm, monitoren moet en de instellingen daar kan veranderen. Maar op het moment dat ik dat doe loopt de hele computer hardstikke vast. Allebei de beeldschermen worden helemaal zwart. en m'n computer reageert alleen maar op Ctrl-Alt-Del :( niet echt leuk dus.
Mijn bakkie bestaat uit: MSI K7 Master, 1.4 Mhz AMD Athlon, Asus v82000 Gf3 Deluxe, s3 Verge 4mb, 512 DDR sd-ram. (en een 40 gig hdd + sb Live 1024 maar ik geloof niet dat dat er wat te maken heeft.)

Wel heb ik gemerkt dat m'n sb en beide videokaarten allemaal irq 10 hebben en dat er bij systeem info staat dat dat een conflict geeft. maar bij de afzonderlijke apperaten staat: geen conflict. En ook als ik m'n 2de vidplank uitzet kan ik wel weer bij instellingen komen. En als laatste heb ik ook geprobeert om te booten op m'n pci vidkaart. toen kwam ik ook in windows en zelfs bij instellingen. daar gaf hij gewoon de instellingen van de s3 verge.

Oh ja bijna vergeten m'n OS is Win98se

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22
ik schop em nog maar es omhoog want ik wil wel graag antwoord.

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana