Toon posts:

Welke divers voor oud TNT video kaartje

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een "oud" 16Mb Daytona TNT videokaartje liggen en wil die in een 2nd systeempie bouwen.
Welke (nvidia-)drivers kan ik hier eigenlijk het beste voor gebruiken? Thanks!!!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik zoek die drivers ook, en bij Nvidia hebben ze alleen nog de nieuwere versies! Trouwens de Detonator 2.80 en 3.68 schijnen wel goed te zijn voor de TNT 's maar die downloads kan ik bijna nergens meer vinden, allemaal deadlinks :'(

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49
Goed zoeken ze hebben ze wel... Ergens. Kijk anders op riva3d.com en rivastation.com

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 16:50

Unagi

Always aware...

Welke versie willen jullie hebben? ik heb er nog heel veel staan, aleen voor win2k...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eigenlijk nog geen duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag :'(
Welke drivers kan ik voor een oud TNT videokaartje (het beste) gebruiken :?
Zijn drivers uit de relatief nieuwe series 21 of 22 voor deze oude chip prima geschikt? Of moet ik voor een redelijke performance een driver uit een oude serie installereren (welke dan b.v.)?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 04 januari 2002 22:24 schreef herwini het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag :'(
Welke drivers kan ik voor een oud TNT videokaartje (het beste) gebruiken :?
Zijn drivers uit de relatief nieuwe series 21 of 22 voor deze oude chip prima geschikt? Of moet ik voor een redelijke performance een driver uit een oude serie installereren (welke dan b.v.)?
De nieuwste detonator heeft support voor ALLE kaarten die de oude detonators ook hebben [wel zijn ze geopimaliseerd voor de nieuwste GeForce kaarten, zodat de performance met oude drivers iets beter KAN zijn dan met de nieuwste [veel zal het waarshijnlijk niet schelen]]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op vrijdag 04 januari 2002 22:11 schreef cooolkast het volgende:
Ik zoek die drivers ook, en bij Nvidia hebben ze alleen nog de nieuwere versies! Trouwens de Detonator 2.80 en 3.68 schijnen wel goed te zijn voor de TNT 's maar die downloads kan ik bijna nergens meer vinden, allemaal deadlinks :'(
De 2.80 en de 3.68 zijn volgens veel reviews de beste, daarna zijn ze meer ontworpen voor de performance van TNT2, Geforce 1,2,3 etc.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.