Toon posts:

Dual monitor Geforce MX2 400 64mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag luid:

Op de MX II 400 zit een tv out. Kan je deze bv ook weer gebruiken om een normale monitor mee aantesluiten met een of andere verlengkabel naar je 15 polige stekker van je monitor?

Wie weet dit?

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Lijkt me heel onwaarschijnlijk. Beelden worden over zo'n tulp-stekkertje anders gestuurd dan over een VGA-kabel. Je zult dan een monitor moeten hebben met een Tulp aansluiting. Grote nadeel hiervan is echter weer dat het beeld verschrikkelijk achteruit is gegaan in kwaliteit.

Kort antwoord: NIET MOGELIJK onder normale omstandigheden

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 21:33 schreef Bart B het volgende:
Lijkt me heel onwaarschijnlijk. Beelden worden over zo'n tulp-stekkertje anders gestuurd dan over een VGA-kabel. Je zult dan een monitor moeten hebben met een Tulp aansluiting. Grote nadeel hiervan is echter weer dat het beeld verschrikkelijk achteruit is gegaan in kwaliteit.

Kort antwoord: NIET MOGELIJK onder normale omstandigheden
Ok bedankt voor je uitleg..

Dus als ik iets redelijks wil gewoon dus een extra pci kaartje erin doen!..

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:12

Flarrestein

Superworm Jim

Of een Dual-head kaartje aanschaffen.
'k heb zelf een Matrox G400 Dualhead, als een tiet !!!!
Of 2 monitoren, of 1 monitor + tv :P

HIER !!! PAK AAN

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Ik heb een oude SiS6326 naast me GeForce256DDR, werkt super! Ben met XP zlefs in staat om UT zonder snelheidsverlies te spelen op de GeForce terwijl op de SiS andere dingen staan van de desktop.

Idd. Als je wilt gamen moet je dus een 2e (goedkoop) kaartje nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 21:45 schreef Bart B het volgende:
Ik heb een oude SiS6326 naast me GeForce256DDR, werkt super! Ben met XP zlefs in staat om UT zonder snelheidsverlies te spelen op de GeForce terwijl op de SiS andere dingen staan van de desktop.

Idd. Als je wilt gamen moet je dus een 2e (goedkoop) kaartje nemen.
Het gaat me niet zozeer om het gamen.. dat doe ik wel op mijn 17"// maar die ander 15" gewoon om websites op te bouwen.. 800*600.. dat lijkt me verdraaid handig.

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Ik heb nu zo'n Matrox G450 dies wel super handig met die functies :). Maar 2 beeldkaarten zullen de klus dan ook wel goed klaren en als je toch niet zo'n superhoge resolutie nodig hebt!

|Specs|

Pagina: 1