Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
grappig idee, best slim bed8, maar lijkt mij dat je dan meer jitter krijgt...en 't zal sowieso nooit haalbaar zijn, omdat mensen echt niet zo gek zijn om allemaal nieuwe cd-spelers aan te schaffen....
Verwijderd
De kwaliteit is gelijk maar de helft. Nee dank u vriendelijk ..
Pleur maar een paar HQ-VBR MP3's op een CD. Die dingen zijn wel binnen een jaar goed ondersteund.
Pleur maar een paar HQ-VBR MP3's op een CD. Die dingen zijn wel binnen een jaar goed ondersteund.
hehe.. euuhhh... You're right..En je bedoeld hopelijk vertraagd afspelen. Anders is het 4 x zo snel ..
Maar uh..... Is dat echt zo dat de kwaliteit zo flink achteruit gaat? Waarom is dat dan?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
met datzelfde idee kan je ook 160 minuten kwijt!! (2 * 80 is 160)
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Ik denk dat dat komt omdat je maar max 700MB voor data hebt. Eerst had je stereo 172kB/s geluid en daar zet je dan iets 2x zo snel op dat snelle is dan 172kB/s maar dat wordt dan als je het traag afspeelt de helft: 86kB/s
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
het komt omdat het signaal digitaal wordt opgeslagen. geluid bestaat uit sinusvormige golven ( ~ ) nou wordt dat voor een cd omgezet in bijv de waarden 0,2,3,2,0,-2,-3,-2,0 (ongeveer dan, het zit iets anders in mekaar). daarna wordt het omgezet in binair en dat staat op de cd.
als je de muziek nou twee keer zo snel erop zet dan zij voor diezelfde sinus maar de helft van het aantal opslagruimte vrij. in dit geval ipv 10 waarden dus maar 5. hij maakt er dan bijv. van 0, 3, 0, -3, 0
als dit weer wordt omgezet in analoog signaal klinkt het een stuk slechter dan als er 10 waarden voor waren.
(natuurlijk is dit sterk vereenvoudigd.)
als je de muziek nou twee keer zo snel erop zet dan zij voor diezelfde sinus maar de helft van het aantal opslagruimte vrij. in dit geval ipv 10 waarden dus maar 5. hij maakt er dan bijv. van 0, 3, 0, -3, 0
als dit weer wordt omgezet in analoog signaal klinkt het een stuk slechter dan als er 10 waarden voor waren.
(natuurlijk is dit sterk vereenvoudigd.)
Verwijderd
aaros, zoiets wou ik net gaan zeggen, alleen dan dat het digitaal was en niet analoog.. dat sinusverhaal kwam niet zo in me op, maar dat komt door de vakantie (hoop ik ..)
Pagina: 1