Sites kan niet meer geopend worden!

Pagina: 1
Acties:

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:28
ik kan sinds kort niet meer op een aantal site komen. abnamro.nl vindt mijn PC helemaal niet en bij nba.com krijg ik steeds een pagina van 2 maanden geleden.

Beneden staat een PC die verbonden is met de PC waar ik die pagina's niet kan openen. Daar (beneden) lukt het me wel om de pagina te openen.

Iemand een oplossing?

• ChiMan
Iemand?

• MediaZoo
  • Laatst online: 19:13
leg is meer van je situatie uit

server ? provider ?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Is dit plotseling gekomen of heb je iets veranderd?

Money for nothin' and your chicks for free

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:20

Petuhr

FreeBSD

Je cache/history es legen?

• ChiMan
De PC waar ik niet op sommige sites kan komen draait op WinMe. Via Internetsharing kan er beneden (Win98se) ook geinternet worden.

Mijn provider is Chello. 2 maanden geleden deed alles het nog perfect.

Verwijderd

de map temporary internet files ff legen je geschiedenis ook ff, mocht dat niet helpen moet je ff netscape proberen mocht dat niet helpen dan deltree windows, deltree progra~1 of format c:

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Op zaterdag 05 januari 2002 11:49 schreef FoRzA het volgende:
mocht dat niet helpen moet je ff netscape proberen mocht dat niet helpen dan deltree windows, deltree progra~1 of format c:
:? Interessante oplossing, vooral het verwijderen van alleen de Windows of Program Files dir.

Wat eerder gezegd is zou ik zeker eerst eens proberen: alle cache, geschiedenis etc leegmaken. Als dat niet helpt probeer je een andere browser; werkt dat ook niet zou ik niet meteen Windows formatteren.

Wat bij mij vaak heeft geholpen is het hele TCP/IP gebeuren weg te gooien (weet niet meer precies hoe dat ging in Me - in ieder geval alle modems en netwerkkaarten verwijderen in apparaatbeheer en dan nog iets in het configuratie scherm geloof ik). Als je dan opnieuw opstart detecteert hij ze allemaal weer en installeert het hele zaakje opnieuw. Bij zowel Windows XP en Windows ME heeft dat bij mij vaak problemen opgelost.

Je kan ook even kijken naar de hosts file in je Windows directory.

En tenslotte kun je ook nog de helpdesk van Chello proberen te bellen om te kijken of zij nog iets nuttigs te zeggen hebben. Zal wel niet, maar kost iig minder moeite dan je hele systeem opnieuw te installeren.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• ChiMan
Is cache hetzelfde als temp internet files? Zo niet, hoe haal ik mijn cache leeg?

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 21:52
Haal idd om te beginnen je temp i-net files ed weg. Als dat niet helpt, dan kun je andere dingen gaan bekijken.

wat dat abn probleem betreft, ik heb hier rabo i-net bankieren achter een server, en als ik mijn nieuwe rekeninginfo wil binnenhalen, krijg ik altijd eerst foutmelding 'kan pagina niet openen' dan 1 keer F5 en dat doet wonderen. Misschien kun je dat eens proberen?
Pagina: 1