Hellow,
Ik heb van een hoop ouwe onderdelen weer een pctje gebouwd,
Ouwe at kast ,ouwe voeding uit verotte pc een moederborde een Cyrix 200+
en nog wat ouwe troep.
Kheb nu de hele boel al aan de gang maaaaaar...
Het is dus zo'n VXpro-II mb gevalletje pcchips dus.
Kheb al flink lopen zoeken op internet en heb heel wat gevonden het type ook (m559 bla bla) weet ik dat ook is
Er zijn gasten die krijgen er een k6-2,3-400 op inclusief voltage mod ect... 
Maar een ding kom ik nie uit als ik er nu een sd-rammetje in prak.. doet ie dus helemaal niks.. schijnt bekend te zijn?!
dus ik dacht van flash de bios maar aangezien der niks van tekst of uitleg bij staat heb ik het gevoel dat het geen flash eprom is ,de flash file is een ROM file en ik dacht dat BIN files meer gangbaar waren?... (voor het eerst dat ik een ami bios wil flashen)... der zitten stikkertjes op de bios waar je dus een deukje inziet... (voor UV-licht dus...?) moet je dan met een eprom progger dat ding van een nieuwe bios voorzien?...
Wie kan mij graag verder helpen?...
gaat dus om 64 SD die nie werkt erop...
tnx
Ik heb van een hoop ouwe onderdelen weer een pctje gebouwd,
Ouwe at kast ,ouwe voeding uit verotte pc een moederborde een Cyrix 200+
Kheb nu de hele boel al aan de gang maaaaaar...
Het is dus zo'n VXpro-II mb gevalletje pcchips dus.
Kheb al flink lopen zoeken op internet en heb heel wat gevonden het type ook (m559 bla bla) weet ik dat ook is
Maar een ding kom ik nie uit als ik er nu een sd-rammetje in prak.. doet ie dus helemaal niks.. schijnt bekend te zijn?!
dus ik dacht van flash de bios maar aangezien der niks van tekst of uitleg bij staat heb ik het gevoel dat het geen flash eprom is ,de flash file is een ROM file en ik dacht dat BIN files meer gangbaar waren?... (voor het eerst dat ik een ami bios wil flashen)... der zitten stikkertjes op de bios waar je dus een deukje inziet... (voor UV-licht dus...?) moet je dan met een eprom progger dat ding van een nieuwe bios voorzien?...
Wie kan mij graag verder helpen?...
gaat dus om 64 SD die nie werkt erop...
tnx