Toon posts:

ati radeon retail 275/275 retail pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ben ik nu de enigste of vinden meer mensen het irritant als je naar de goedkoopste ati radeon 8500 275/275 retail zoekt op de pricewatch
en je vervolgens geconfronteerd word met oem's en retails die op 250/250 draaien?

zou iemand dit kunnen filteren?

zie nu dat ik in de topic het word retail 2 keer gebuikt heb maar ik kan dit via edit niet wijzigen :+

Verwijderd

moved V&B >> TFF

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Bij completer verkopen ze hem nog wel, en had hem binnen 24 uur in huis...
En draait ook nog lekker...,

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03 20:01
Je bent niet de enige hoor, ik krijg veel submits over verkeerd geplaatste prijzen.. ik heb me er eerlijk gezegd nog niet in verdiept, maar het is natuurlijk een behoorlijk gedoe dat voor elke shop uit te zoeken... (of ze de 250/250 of 275/275 verkopen) en dan nog, waarschijnlijk zijn er dan weer andere users die weer vrolijk bij een verkeerde catogorie toevoegen.. maar goe, ik kijk er zondag wel ff naar (druk druk druk :( )

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Wat dacht je ervan op alle Radeonkaarten te deleten en zelf de juiste benaming toe te voegen?

LinkedIn WoT Cash Converter

• MadBear
Zo beter lijkt me, heb de GPU-snelheden ter verduidelijking erachter gezet.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het even getest en veel beter is het NOG niet

onder de ati radeon 8500 retail 275/275 sectie

verkoopt europc gewoon een 250/250 powered bu ati in plaats van een 275/275 build by ati

ofterwel gooi europc er ff uit wil je :)

mischien dat andere members de andere bedrijven kunnen checken?

email van europc: Dit is een kaart van Xpertvision met een core van 250 Mhz. Er staat op powered by Ati.

(aan sinterklaas ik heb deze sectie over het hoofd gezien sorry ;) )

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op maandag 07 januari 2002 17:18 schreef TheInfiltrator het volgende:
ik heb het even getest en veel beter is het NOG niet

onder de ati radeon 8500 retail 275/275 sectie

verkoopt europc gewoon een 250/250 powered bu ati in plaats van een 275/275 build by ati

ofterwel gooi europc er ff uit wil je :)

email van europc: Dit is een kaart van Xpertvision met een core van 250 Mhz. Er staat op powered by Ati.
Misschien is hun auto-post prijzelijst niet goed. (product ID's en zo)

LinkedIn WoT Cash Converter

• MadBear
Europc heb ik verwijderd.. het gaat er in ieder geval nu ff om dat het verschil duidelijk is. Ik zal zo nog wel ff die shops nalopen zover het lukt.

Verwijderd

Topicstarter
vind het toch wel mooi dat er daadwerkelijk geluisterd word naar de members en er zo snel de pricewatch is aangepast ;)

nu zie je terminste gelijk wat zo'n ati radeon 8500 nou werkelijk kost, in plaats van eerst al die nepretails door te spitten :)
Pagina: 1