Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
heb je er erg veel mee gebrand?
--'t ken zijn datie gewoon op is.
Verwijderd
Moet je doen met een stoffig oud doekie en dan GOED WRIJVEN!!!Op vrijdag 04 januari 2002 21:16 schreef warlord het volgende:
Lens al eens schoongemaakt?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
|Specs|
Verwijderd
Hmmm...nu begin ik te twijfelen.Op vrijdag 04 januari 2002 21:32 schreef Keescpk het volgende:
Moet dat niet zijn dat een cdrw ca 1000 keer (opnieuw) gebrand kan worden ?
Een lens heeft een bepaalde levensduur en dat heeft ook zo'n getal.. 10000 ofzoiets..Op vrijdag 04 januari 2002 21:34 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
[..]
Hmmm...nu begin ik te twijfelen.
Expanding the inexpandable
Een wattenstaafje beetje vochtig gemaakt met water...
Verwijderd
Echter raad ik ze je niet aan, want ze schijnen er juist je lens mee kapot te maken, met die schoonmaak CD's. Maar goed, je kunt het proberen als je wilt; een schoonmaak CD.
keb al 3 jaar een HP 8100 (4x/2x/24x) werkt nog steeds als een trein (voor zover je dat van 4x kan zeggenOp vrijdag 04 januari 2002 21:32 schreef Korn21 het volgende:
Philips 8x is natuurlijk wel een oud beestje, dus kan goed zijn dat ie gewoon 'op' is!
ik zou er niks aan doen en er gewoon mee terug gaan,bij je leverancier laten testen en dan tot een voor beide partijen bevredigende oplossing zien te komen.
misschien moet je wat bij betalen maar dan krijg je waarschijnlijk een nieuwer en sneller model.
Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Die resterende 30% wordt er zo duur van hè.....
Verwijderd
Nee man met schuurpapier das veel beterOp vrijdag 04 januari 2002 21:19 schreef leosite het volgende:
[..]
Moet je doen met een stoffig oud doekie en dan GOED WRIJVEN!!!![]()
![]()
![]()