Spijt betuigen voor onnodige topics

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 14:11

White Dust

PlaneScape: Torment

Topicstarter
Ik wou de mods (voor zware hoofdpijnen), spijt betuigen voor de volgende topics

[topic=364717/1/25]
[topic=368049/1/25]
[topic=368078/1/25]
[topic=368217/1/25]
[topic=368598/1/25]

Wij waren fout in deze topics door alles hier te bespreken, kweet niet wat de andere leden daar van vinden, maar het was IDD te veel van het goede, in de eerste topic moesten we gelijk zeggen dat we de besprekingen ergens anders zouden houden.

Ik wou vriendelijk verzoeken of NoordGestoord ophield met het verstoren van ons speel plezier, als mede Fries vraag ik of je nu es ophoud met die flauwe geintjes, we zijn toch 2 nuchtere Friessen? (mischien allebij wat stijfkoppig)
Nu weer vrienden ;)

Als laatste wou ik Guusje nog bedanken voor de hulp en het gebruik van zijn UT server, het spijd me van die waarschuuwing (zelf had ik nooit gedacht dat het zo uit de hand zou lopen)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

In the future, stick to RPG :P

Maar vooruit ;) Jullie zijn wel een liev stel blaatapen hoor (ja das positief ;)).

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Op vrijdag 04 januari 2002 20:17 schreef Soccubus het volgende:
Als laatste wou ik Guusje nog bedanken
:X :X :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Op vrijdag 04 januari 2002 22:17 schreef Traag het volgende:

[..]

:X :X :X
Ik snap je humor niet :? :P

Steam

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 21:59 schreef IceStorm het volgende:
In the future, stick to RPG :P

Maar vooruit ;) Jullie zijn wel een liev stel blaatapen hoor (ja das positief ;)).
Liev is met een F >:) zeg IceStorm, heb je gister geprobeert bij ons aan te melden :?

En ik laat me niet vertellen wat voor spellen ik moet spelen >:) RPG is mijn grootste liefde maar voor online is RPG voorlopig nog niets, mischien met NWN maar dat betwijvel ik.

:P

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

hm, ok, maar dan alleen omdat je in Scharnegoutum woont :Y), btw, add me eens op ICQ ( 73820018 ) ik heb een neefje wonen in dat kleine gat, die moet je wel kennen. :)

Verwijderd

Spijt betuigen voor een clan, voor welk spel dan ook, is alleen maar aan te moedigen.

Ik hoop dat een hoop mensen het voorbeeld zullen volgen, wellicht dat er een werkgroep (nee geen clan) voor opgericht kan worden?

AUB - Anonieme Unreal Bozo's, of zo?

Okee, sorry, ik kon het niet laten.

*D

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

:+

Verwijderd

Ik betoog mijn spijt tot dit compleet onnodige topic :P

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Ik probeer alleen even wat dingen recht te zetten die behoorlijk fout zijn gegaan, wat is dan het probleem, en Commodore64 kheb al vaker woorden met jou gehad, dus hou daar maar mee op.

Heeft iemand een probleem daarmee dat ik excuses aanbiedt omdat we het GoT forum misbruikt hebben?

Je moet behoorlijk stevig in je schoenen staan wil je ergens spijt van hebben, als je zecht dat je niets fout doet, of dat als je iets fout doet dat je dan geen excuses aanbiedt, dan ben je behoorlijk zwak.

En hierbij wou ik het laten, als er een mod is die een slot op deze topic wil gooien, heel graag.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Gesloten op verzoek van topicstarter.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.