Toon posts:

Losse connector SBlive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn geluidskaart zit er sinds kort speling in de line out-plug. Dit houdt dus in dat als de plug is aangesloten dat ik hem op en neer kan bewegen. Dit komt doordat er aan de kant van de geluidskaart "het gat" iets te groot is. Dit geeft ontzettende storingen en heeft als gevolg dat de rechterbox regelmatig uitvalt. Nu wil ik graag weten of iemand een handig trucje weet om dit op te lossen of moet ik heel hard gaan hopen dat dit onder de garantie valt? :'(

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:54

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

ik ben er geen expert in, maar papier doet in zulke gevallen al snel wonderen. Of een stukje tape. Is overigens inderdaad rottig. Geen idee of dit in de garantie valt...

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:47

talin

ES-MA

ik heb dat al eens opgelost door er een beetje tin omheen te solderen ( stekker )

en dan een uurtje met een mooi klein vijltje em pas maken .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, klinkt als een karweitje waarbij je nog maar moet afwachten wat het resultaat is. Ik zit me alleen af te vragen of dit niet onder de garantie zou moeten vallen. Maar waarschijnlijk krijg ik dan te horen dat ik het zelf heb verpest.
Heeft iemand ooit geprobeerd er zelf een nieuwe uitgang op te solderen? En wat was het resultaat dan?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb exact hetzelfde probleem bij m'n sblive 5.1. komt omdat de stekkers te breed zijn om goed te kunnen passen. maar zoals elcondor al zegt: een meter tape doet wonderen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz