Toon posts:

Formulier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe maak je een formulier op je pagina en zorg je er ook nog voor dat ie goed verstuurt wordt, zodat je in hotmail/outlook een goed overzicht krijgt van de antwoorden van dit persoon ?

Alvast bedankt voor elke relevante medewerking die ik van jullie krijg !

Ps Liefst HTML-code in goed overzicht en geen uitleg van dreamweaver, want dat snap ik niet !

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 19:53 schreef jack_brand het volgende:
Hoe maak je een formulier op je pagina en zorg je er ook nog voor dat ie goed verstuurt wordt, zodat je in hotmail/outlook een goed overzicht krijgt van de antwoorden van dit persoon ?

Alvast bedankt voor elke relevante medewerking die ik van jullie krijg !

Ps Liefst HTML-code in goed overzicht en geen uitleg van dreamweaver, want dat snap ik niet !
je kan t formulier laten submitten naar n phpscript, die het dan ordent en naar je toemeelt...

/maarre das eigenlijk P&W koek...

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

nou, jack_brand, dat klinkt dondersveel als een scriptrequest! als je nou eerst eens een paar topics naar beneden scrollt
:+

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Gewoon een paar leuke <input>'s maken met html... dan hang je er een php/cgi/asp/etc scriptje aan... en klaar is ....(vul naam in :+)

/me zoek es in de php manual op mail() :)

Verwijderd

Wat hoorde ik daar???

Script request???

Magdah?

Daar heb je PHP voor, trouwens wat ik nu ga zeggen heb ik vandaag al zeker 5 keer gezegd(5 keer te veel overigens),
lees dit maar eens door en bekijk het GOED:

www.phpfreakz.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zelf formpje maken en dit gebruiken als je zelf geen script kan/wil maken.

Intentionally left blank

Pagina: 1