OC-shop in Rotterdam?

Pagina: 1
Acties:

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
Ik ga morgen naar een echte stad en wil gelijk wat halen voor de puter. O.a. een nieuwe fan en artic silver enz.
Iemand een ID of er in Rotterdam een OC puter sjop zit?
Misschien ook welke straat?
:P

Verwijderd

rij dan fff vanuit rotterdam 10 minuten door naar dordrecht dan ben je bij de echte oc-shop.nl daar hebben ze alles wat je mot hebbuh

• ManiacScum
Oh shit, |:( ik wist helemaal niet dat ie daar zat!!
Thanx

• FireSt@rter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 10:34
Die's dicht toch, morgen??? :Z

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_site/advert-gesloten-2001.jpg

bezoekje aan de site doet wonderen :z

iStockphoto

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 19:52 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
rij dan fff vanuit rotterdam 10 minuten door naar dordrecht dan ben je bij de echte oc-shop.nl daar hebben ze alles wat je mot hebbuh
Pardon???? en waarom weet ik daar nix van ??? ik woon er potver3! waar zit dat dan en hoe heetie??

Ik ken alleen duimpje naar benee shops hier!

• ManiacScum
Jongens hier heb ik natuurlijk niets aan!
Hier in dit anti computer gehucht waar ik woon hebben ze echt niet van die oc stuff.
Dus iemand een ID in Rotterdam en omg?

Verwijderd

Fans verkopen zij bijna bij alle computerzaken. De oc-shop verkoopt AS, maar MYCOM in Rotterdam verkoopt ook thermal paste alleen dan van Coolermaster. Scheelt maar 1*C. Of je moet wachten totdat de oc-shop weer open is.

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Sorry hoor, maar was het niet zo dat de oc-shop in Dordt(waar ik ook woon) een echte internet shop is? En dat je ze eerst moet bellen als je bijvoorbeeld wat wil ophalen of kopen in de winkel?

Zeg het me als ik verkeerd zit, want dan ga ik binnenkort ook ff langs :7 .

• _Evert_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 09:18
Op vrijdag 04 januari 2002 19:54 schreef Rekkie het volgende:
Oh shit, |:( ik wist helemaal niet dat ie daar zat!!
Thanx
Op vrijdag 04 januari 2002 20:22 schreef Rekkie het volgende:
Jongens hier heb ik natuurlijk niets aan!
Hier in dit anti computer gehucht waar ik woon hebben ze echt niet van die oc stuff.
Dus iemand een ID in Rotterdam en omg?
:? :?
Umm, snap ik het nou niet? Eerst ben je blij met de reakties, daarna niet? Dordrecht is in de omgeving van Rotterdam, alleen kan je dus nog niet morgen, want dan zijn ze blijkbaar dicht.
Ik geloof dat je trouwens even een afspraak moet maken met die jongens van ocshop, want dan pas geven ze adres etc door aan je (die is ook niet te vinden op de site, alleen een telnummer)

edit: deze info geldt dus ook gelijk voor cooolkast, alstjeblieft ;)

Verwijderd

Ik zou morgen gewoon even bellen met ocshop. Ik heb vandaag nog gemaild met die gasten en ik was eik ook van plan om morgen even langs te gaan.

Nummer staat op hun site en als het goed is zijn ze er vanaf 10 uur.

• ManiacScum
Op vrijdag 04 januari 2002 20:33 schreef _Evert_ het volgende:

[..]

[..]

Umm, snap ik het nou niet? Eerst ben je blij met de reakties, daarna niet? Dordrecht is in de omgeving van Rotterdam, alleen kan je dus nog niet morgen, want dan zijn ze blijkbaar dicht.
Ik geloof dat je trouwens even een afspraak moet maken met die jongens van ocshop, want dan pas geven ze adres etc door aan je (die is ook niet te vinden op de site, alleen een telnummer)

Ik geloof niet dat ik ergens gezegd heb dat ik blij ben met de reacties :?

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op vrijdag 04 januari 2002 20:33 schreef _Evert_ het volgende:

[..]

[..]

vette ;) terug :7

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

Vobis >:)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

OCshop planckstraat94 3316gs dodrecht.
tel :0786549500
fax :0786549480
email :info@ocshop.com
ocshop is te bereiken via de a16 afslag n3/industrieterein dortse kil.

• ManiacScum
Op vrijdag 04 januari 2002 21:55 schreef InterFreak het volgende:
Vobis >:)
Jaaa woehoe, dat is em!!!
Die zocht ik!!

YEAH YEAH

(u make me :r :r :r)

Verwijderd

als je nou gewoon ff mailed naar ocshop.nl :? inplaats van zo to zeiken, fans kan je halen bij electroboer en computerzaak, zelfde geld voor heatsinks en koelprut, wil je wat bijzonders lijkt het me handig de ocshop ff te mailen... ok? :)

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

ko9

Op zaterdag 05 januari 2002 09:14 schreef Hiro Shima het volgende:
als je nou gewoon ff mailed naar ocshop.nl :? inplaats van zo to zeiken, fans kan je halen bij electroboer en computerzaak, zelfde geld voor heatsinks en koelprut, wil je wat bijzonders lijkt het me handig de ocshop ff te mailen... ok? :)
idd, alles wat je nodig hebt, hebben ze bij bv MyCom ook. En als je dan echt iets speciaals nodig hebt, kan je ff langs de OC-shop gaan... Maar kijk eerst even verder, want de Oc-shop vind ik ontzettend duur. Waarschijnlijk kan je het ergens anders veel goedkoper online bestellen :)
Pagina: 1