Hoe kan ik voorkomen (zonder de internet verbinding te disconnecten) dat wanneer ik mijn homepage op mn lokale schijf wijzig de Netbasic teller op internet wordt opgehoogd?
Verwijderd
Geen Nedstat teller nemen maar een programma als Urchin laten installeren, trouwens kan alleen(meestal tenminste_ als je betaalde hosting hebt.
Verwijderd
dat ding op je locale homepage ff disabelen?Op vrijdag 04 januari 2002 19:47 schreef druup het volgende:
Hoe kan ik voorkomen (zonder de internet verbinding te disconnecten) dat wanneer ik mijn homepage op mn lokale schijf wijzig de Netbasic teller op internet wordt opgehoogd?
Als je dit bericht goed had gelezen en een beetje denkvermogen hebt dan had je deze reactie niet geplaatst want dat wil ik dus juist niet!!!!
Op vrijdag 04 januari 2002 19:50 schreef Tizzwat het volgende:
Wat wil je..
Kunstmatig hoge hits ???![]()
Doe iets leuks met een javascriptje anders. In deze trant:
code:
1
2
| if(location.url!=lokaal)
{ document.write("teller") } |
Gewoon even het scriptje er uit halen voordat je gaat werken in frontpage?
lijkt me niet veel anders mogelijk...
lijkt me niet veel anders mogelijk...
Slave of Thieves
Verwijderd
Gebruik jij dit programma?Op vrijdag 04 januari 2002 19:50 schreef robbinh het volgende:
Geen Nedstat teller nemen maar een programma als Urchin laten installeren, trouwens kan alleen(meestal tenminste_ als je betaalde hosting hebt.
Ben ff wezen kijken. Ben zelf ook nog op zoek naar een goede tracker. Betaal jij er $ 199 voor? Of is er ook een lite versie. Die kon ik op hun site zo snel niet vinden
Pagina: 1