8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Zorgt ervoor dat het programma 'vriendelijk' tov andere programma's draait. Hij gunt andere programma's dus processortijd. Zodoende verlies je geen performance wegens het draaien van een seti client.
Het zorgt dat Seti processortijd afstaat zodra andere programma's het nodig hebben (het is dus als het ware 'nice' voor die programma's). Je zou immers niet willen dat je systeem trager gaat draaien omdat Seti draait, tenzij je een echte freak bent
.
[edit: slierp was me net te snel af...]
[edit: slierp was me net te snel af...]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
maar moet ik m dan omhoog of omlaag zette om hem aardiger te make
8<------------------------------------------------------------------------------------
Omhoog.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
en als je 'm negatief maakt dan word ie onaardig.
de waarde mag tussen -20 en +20 liggen.
de waarde mag tussen -20 en +20 liggen.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
lolbroek toch he die wouzerOp vrijdag 04 januari 2002 20:35 schreef wouzer het volgende:
[..]
Gewelig he, manpages?
kep m gelijk ff binne gehaald, toch bedankt voor de tip
Pagina: 1