Toon posts:

Voodoo2 of Geforce2mx?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb hier een celeron 566mhz+128mbram met een dubbele v2(SLI) staan.Nu vraag ik me af of een Geforce 2mx 400 64mbDDR een verbetering zou zijn,de kaart wordt dan wel pci,want ik heb een compaq en mijn agp slot is al in gebruik door een intel810 DC-100 kaart.En hoe kan ik de intel kaart uitschakelen?want de vorige keer toen ik dat deed schakelde ik heb in alle hardwareprofielen uit,en viel mijn beeld meteen weg......
iemand een id?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

GeForce natuurlijk, veeeeel sneller ook op pci..

superB

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Die Intel kaart kun je er toch uithalen, want dat is je videokaart. Die kun je dan vervangen door een AGP Geforce2MX, altijd beter dan een Voodoo2.

Nu heb je het over dubbele v2. Ik weet niet wat dat is, maar als het inhoudt dat je 2 monitors en dus 2 videokaarten gebruikt heb ik niks gezegd :)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Je hebt zeker een 810 chipset met geintergreerde Videokaart?

Ik denk dat een GeforceMX-400 misschien niet in PCI verkrijgbaar is. Ik weet wel dat er PCI versies van de MX200 zijn.

Wat betreft de snelheid......ik had vroeger een Savage4, en die was net wat langzamer dan 1 voodoo 2 (dus zonder de SLI Boost). Ik heb nu een gewone Geforce MX, en die is grofweg 3x sneller dan die savage4 die ik eerst had.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

inXs

known as inXs

dubbele v2 is gewoon via sli kabeltje aan elkaar verbinden.. Dan krijg je dus 2x12mb geheugen.. Scheelt best veel.... Heb ik ook gehad maar me GeForcje is veeeeeel sneller. Ow en bij 2xv2 gebruik je gewoon 1 scherm.. Maar goed als je een v2 kaartje hebt dan heb je ook een normale 3d kaart nodig.

superB

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.