ja ik heb de search gebruikt, maar dit is een specifieke vraag. 
ik probeer al een tijdje m'n laptop aan onze hub te hangen (kabel was niet moeilijk nee
) en via dos ons netwerkje te berijken om vervolgents windows installatie over te pompen. (heb alleen floppy drive).
Nu heb ik via bootdisk.com eene gedownload voor mijn Xircom kaartje.
werkt allemaal lekker, herkent hem (volgents mij) ook.
Maar in de Autoexec.bat moest je nog even dit veranderen:
net logon youraccount yourpassword /DOMAIN:yourdomain /YES
net use x: \\yourserver\yourshare
Nu hebben wij op ons netwerkje alleen 1 workgroup.
verteld hij mij op het laatst (lampje netwerk brand beide kanten en af en toe het oranje lampje):
You were logged on, but have not been vilidate by a server. Therefore, you may not have permission to use some network resources.
The command completed successfully.
The syntax is incorrect.
For help, type NET USE /?
Invalid drive specification
Bad command or file name
A:\>_
Maar ik kom dus niet, zoals volgents de autoexec.bat de bedoeling is, in een share ala \\bobberdebob\c
wat een verhaal zeg
Maargoed als iemand iets weet hiervan plz help...
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000"size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
ik probeer al een tijdje m'n laptop aan onze hub te hangen (kabel was niet moeilijk nee
Nu heb ik via bootdisk.com eene gedownload voor mijn Xircom kaartje.
werkt allemaal lekker, herkent hem (volgents mij) ook.
Maar in de Autoexec.bat moest je nog even dit veranderen:
net logon youraccount yourpassword /DOMAIN:yourdomain /YES
net use x: \\yourserver\yourshare
Nu hebben wij op ons netwerkje alleen 1 workgroup.
verteld hij mij op het laatst (lampje netwerk brand beide kanten en af en toe het oranje lampje):
You were logged on, but have not been vilidate by a server. Therefore, you may not have permission to use some network resources.
The command completed successfully.
The syntax is incorrect.
For help, type NET USE /?
Invalid drive specification
Bad command or file name
A:\>_
Maar ik kom dus niet, zoals volgents de autoexec.bat de bedoeling is, in een share ala \\bobberdebob\c
wat een verhaal zeg
Maargoed als iemand iets weet hiervan plz help...
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000"size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "