Verwijderd
Face is voor instagib absoluut geen leuke map, en 8x8 is veel te veel.Op vrijdag 04 januari 2002 18:42 schreef robinvreuls het volgende:
Bedenk zelf van een spel de beste demo. Dus met de verschillende onderdelen die het spel heeft
Ik begin wel
Unreal Tournament:
Men neme het level CTF - Facing Worlds tezamen met InstaGib. Het aantal spelers mag maar maximaal 16 zijn (8 tegen 8 dus)
Ik ga voor UT Instagib CTF-Gauntlet 5on5
Verwijderd
64 spelers dus 32x32
beach is daar wel relaxt voor of het vlieveld,
maar die snipers zijn dan wel vervelend
Verwijderd
gewoon complete game, maar dat je um maar 3 uur kan spelen (met een soort timer dus...)
Neem een spel (maakt niet uit welk spel), en bedenk een demo ervan met de mogelijkheden die het spel biedt (zie mijn eerste post) en laat eventueel een screenshot (of wat dan ook) zien.
It's that simple
Verwijderd
Ja, maar dan zet je toch gewoon als de tijd om is, je klok terug.Op zaterdag 05 januari 2002 09:02 schreef MrFreeman het volgende:
uhmmm...
gewoon complete game, maar dat je um maar 3 uur kan spelen (met een soort timer dus...)
of je haalt de time limit patch ergens vandaanOp zaterdag 05 januari 2002 16:32 schreef Driver-x het volgende:
[..]
Ja, maar dan zet je toch gewoon als de tijd om is, je klok terug.
dat zijn idd de betere demo's
rollercoaster tycoon had een demo met dat principe
was dus eigenlijk het complete spel, met wat minder levels
maar wel maar 15 min tespeelen en 3 levels vind ik niet zo veelOp zaterdag 05 januari 2002 16:33 schreef Wouter17 het volgende:
[..]
of je haalt de time limit patch ergens vandaan
dat zijn idd de betere demo's
rollercoaster tycoon had een demo met dat principe
was dus eigenlijk het complete spel, met wat minder levels
Verwijderd
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
Ofwel: lekker crossen tegen elkaar, total carnage, destroy, bend metal, kill kill
En alles moet compleet naar de kl*te kunnen
Dat had ik nou nooooit van jou verwachtOp zaterdag 05 januari 2002 17:29 schreef Cheatah iets heel engs
dus dat was wel een goede demo ..
Anders Diablo 1
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Resident Evil 3
Het stuk waar je met Jill dat spul moet zoeken om die commando te redden . Heb je meteen een timelimit
Verwijderd
Trouwens... je kan met veel meer dan 16 spelers spelen, gewoon ff wat in je Unrealtournament.ini veranderen...Op vrijdag 04 januari 2002 18:42 schreef robinvreuls het volgende:
Bedenk zelf van een spel de beste demo. Dus met de verschillende onderdelen die het spel heeft
Ik begin wel
Unreal Tournament:
Men neme het level CTF - Facing Worlds tezamen met InstaGib. Het aantal spelers mag maar maximaal 16 zijn (8 tegen 8 dus)
Spelen met 99 bots kan heel apart zijn...
Verwijderd
Waarom plaats iedereen demo's van spellen die ze leuk vinden.
De topicstarter bedoelt dat hij wil dat mensen zelf een spel nemen en daar de beste demo bij verzinnen, wat het spel dus het best aanprijst/weergeeft.
U gaat voor de koelkast en de staafmixerOp zaterdag 05 januari 2002 23:54 schreef Evil_E het volgende:
Dat is wat hij het liefst in zijn demo wil.
Waarom plaats iedereen demo's van spellen die ze leuk vinden.
De topicstarter bedoelt dat hij wil dat mensen zelf een spel nemen en daar de beste demo bij verzinnen, wat het spel dus het best aanprijst/weergeeft.
Oftewel, Evil_E snapt wat ik bedoel
met 200+ bots CTF spelen is ook wel apartOp zaterdag 05 januari 2002 23:42 schreef Terr het volgende:
[..]
Trouwens... je kan met veel meer dan 16 spelers spelen, gewoon ff wat in je Unrealtournament.ini veranderen...
Spelen met 99 bots kan heel apart zijn...
Verwijderd
Hij vraagt niet wat jullie de beste demo van een spel vinden, maar BEDENK ZELF wat de beste demo van een spel zou kunnen zijn wat dat spel het best weergeeft.
Verwijderd