Toon posts:

Gebrande CD's opeens niet meer leesbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje.....
Op een stereotoren van Samsung kon ik eerst altijd probleemloos gebrande muziek cd's afspelen. Maar sinds mijn oude brander (jaja een PHILIPS CCD 3610) kapot ging en ik een Sony 8x 4x 32x heb gekocht kan 'ie geen gebrande cd's meer lezen sinds ik een cd gemaakt met die sony probeerde af te spelen. Dus gebrande cd's die ik VOOR die tijd probleemloos kon afspelen (gebrand met de philips) kan ik nu opeens NIET meer afspelen :( Heb allerlei soorten en merken cd's geprobeerd en met andere branders gebrand maar werkte niks van! Wie o wie weet hiier een oplossing voor??????

Oeps vergeten te vertellen, maar op elke andere cd speler werken de cd's WEL goed. Zelfs op een oude cd speler van een paar jaar terug die het zo half nog doet. Dus alleen op die Samsung doet hij het niet :(

Verwijderd

probeer die cd's is op een andere cd-speler en als die cd's het dan nog niet doen gewoon weer een philips kopen... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oeps vergeten te vertellen, maar op elke andere cd speler werken de cd's WEL goed. Zelfs op een oude cd speler van een paar jaar terug die het zo half nog doet. Dus alleen op die Samsung doet hij het niet :(

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Dan heeft je cd speler waarschijnlijk last van iets waar alle cd spelers ooit last van krijgen: vuil!
Die sony zal misschien iets moeilijker leesbare kopieen maken. Sloop je samsung setje open en maak de lens van de laser schoon met een wattenstaafje in spiritus gedoopt en als het idd vuil was dan speelt ie alles weer af. Op deze manier heb ik al heel veel cd spelers van de vuilnisbak gered. Ik heb er nu dan ook 5 waar ik niks aan heb :)

Verwijderd

Topicstarter
Aha thanx ik zal eens proberen!
Iemand nog meer tips, tell it please! :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:05

PcDealer

HP ftw \o/

Welke software (revisie) gebruik je?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb effetjes over de lens gepoetst, hij doet het weer helemaal, leest alles weer.
Thanx!
Pagina: 1