The devil is in the details.
Lunatic denkt volgens mij dat het het zoveelste 'waar zijn mijn posts heen' topic isOp vrijdag 04 januari 2002 18:39 schreef Marc00 het volgende:
Ik had gister 3200 posts wat vanochtend nog maar 1900 waren doordat de HK posts er af gingen. Ok daar heb ik nu (een beetje) vrede mee. Kijk ik een minuutje geleden in me info zie ik nog maar een paar posts
Ik post dat in de HK, maar dat topic sloot Lunatic weer omdat hij dacht dat ik een grapje maakte
Fout gedacht Loena.
Ik kan wel in de HK postenOp vrijdag 04 januari 2002 18:39 schreef Smoothy_ het volgende:
5 posts is niet veel idd
Is dit misschien vanwege me signature geweest?
Lijkt mij sterk...Op vrijdag 04 januari 2002 18:40 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ik kan wel in de HK posten
Is dit misschien vanwege me signature geweest?
edit: \/\/\/
They made me do it.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Zijn posts zijn niet verwijderd, klikt maar op zijn naamOp vrijdag 04 januari 2002 18:41 schreef LuNaTiC het volgende:
ik zag ook wel dat dat klopte maar ze hebben gewoon al je nutteloze posts die je gemaakt hebt verwijderd
Ja doei ik had der net 1 postOp vrijdag 04 januari 2002 18:41 schreef LuNaTiC het volgende:
ik zag ook wel dat dat klopte maar ze hebben gewoon al je nutteloze posts die je gemaakt hebt verwijderd
Ik zeg heus wel eens wat nuttigs
(als je op m'n naam klikt kan je alle topics zien waar in ik heb gepost dus er is zeker iets fout)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
en terecht
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Nee, ok.. Ze worden niet meer meegeteldOp vrijdag 04 januari 2002 18:42 schreef GeonetiX het volgende:
[..]
Zijn posts zijn niet verwijderd, klikt maar op zijn naam
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Welke gek gaat dat bekijken?Op vrijdag 04 januari 2002 18:43 schreef JvS het volgende:
[..]
Nee, ok.. Ze worden niet meer meegeteld... In het speciale geval van Marc00 wordt per post gekeken of de posts meegeteld kunnen worden als "GoTwaardig"
They made me do it.
Waarom moet ik nou weer een speciaal geval zijnOp vrijdag 04 januari 2002 18:43 schreef JvS het volgende:
[..]
Nee, ok.. Ze worden niet meer meegeteld... In het speciale geval van Marc00 wordt per post gekeken of de posts meegeteld kunnen worden als "GoTwaardig"
Ik val nooit iemand lastig
Andere zitten hele topics vol te schelden!
Ik vind em eigenlijk toch wel leukOp vrijdag 04 januari 2002 18:43 schreef Marc00 het volgende:
Als iemand dit echt expres heeft gedaan dan is dat echt een lage streek geweest
Tja, wie het hardst roept krijgt het deksel volop z'n neusOp vrijdag 04 januari 2002 18:44 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer een speciaal geval zijn
Ik val nooit iemand lastig
Andere zitten hele topics vol te schelden!
De islam kan uw vrijheid schaden
99% van de mensen hier vind het leuk om veel posts te hebbenOp vrijdag 04 januari 2002 18:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Postgeilheid wordt resoluut afgestraft
ja, ik heb het heel expres gedaan, ik heb het aantal posts in de database van jou op 0 gezet. Waarom is dit laag? verleent het hebben van veel posts soms een extra hoge status? ben je er beter door? voel je er beter door?Op vrijdag 04 januari 2002 18:43 schreef Marc00 het volgende:
Als iemand dit echt expres heeft gedaan dan is dat echt een lage streek geweest
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Van iedereen trouwens, want iedereen doet net alsof dit een grapje is maar zo vat ik dit niet op
dit is een serveradmin met humor
het is toch echt eerder andersom hoor.Op vrijdag 04 januari 2002 18:45 schreef Marc00 het volgende:
[..]
99% van de mensen hier vind het leuk om veel posts te hebben
Nee, maar waarom moet je dit nou weer precies bij mij doen?Op vrijdag 04 januari 2002 18:45 schreef Kees het volgende:
[..]
ja, ik heb het heel expres gedaan, ik heb het aantal posts in de database van jou op 0 gezet. Waarom is dit laag? verleent het hebben van veel posts soms een extra hoge status? ben je er beter door? voel je er beter door?
gokjeOp vrijdag 04 januari 2002 18:47 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom moet je dit nou weer precies bij mij doen?
[topic=369653/1/100]
Wel lol natuurlijk, maar stiekem toch wel erg flauw, en vind dat je gewoon z'n posts terug moet geven als ie loopt te bedelenOp vrijdag 04 januari 2002 18:45 schreef Kees het volgende:
[..]
ja, ik heb het heel expres gedaan, ik heb het aantal posts in de database van jou op 0 gezet. Waarom is dit laag? verleent het hebben van veel posts soms een extra hoge status? ben je er beter door? voel je er beter door?
als ie gaat schelden gewoon posts op 0 locken ofzo, alsje dat kan
Dit hebben wel meer mensen gedaan denk ikOp vrijdag 04 januari 2002 18:48 schreef JvS het volgende:
[..]
gokje
[topic=369653/1/100]
best wel heel erg zwaar zielig topic vind ik dat (/understatement & NOFI)
Verwijderd
Geef een fatsoenlijke verklaring of zeg helemaal niets, maar deze aktie slaat helemaal nergens op.Op vrijdag 04 januari 2002 18:45 schreef Kees het volgende:
[..]
Als dit de doorsnee reply van je is, zet dan je eigen aantal ook maar op 0.
Nu wel ja, met dit topic, en hoe je je gedraagdOp vrijdag 04 januari 2002 18:50 schreef Marc00 het volgende:
Heb ik jullie ooit verveeld/uitgescholden/slapeloze nachten gegeven/het leven zuur gemaakt ofzo
They made me do it.
ja.. ik heb trauma's van je overgehouden, maar daar wil ik eigenlijk niet over praten..Op vrijdag 04 januari 2002 18:50 schreef Marc00 het volgende:
Heb ik jullie ooit verveeld/uitgescholden/slapeloze nachten gegeven/het leven zuur gemaakt ofzo
Hier ga ik nog geeneens op inOp vrijdag 04 januari 2002 18:50 schreef LuNaTiC het volgende:
[topic=369653/1/100]
best wel heel erg zwaar zielig topic vind ik dat (/understatement & NOFI)
Joh, maak je er toch niet zo druk om...
Bij de automatische (en periodieke) hertelling wordt het toch weer goed gezet.
Ik kan kees ook wel op 100.000 posts zetten, maar na een dag is dat toch weg
[/lol-verpester]
Lees je laatste 8 reply's eens in dit topic...Op vrijdag 04 januari 2002 18:51 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn gedrag?
They made me do it.
Bedankt, eindelijk iemand die serieus durft te antwoordenOp vrijdag 04 januari 2002 18:52 schreef ACM het volgende:
[lol-verpester]
Joh, maak je er toch niet zo druk om...
Bij de automatische (en periodieke) hertelling wordt het toch weer goed gezet.
Ik kan kees ook wel op 100.000 posts zetten, maar na een dag is dat toch weg
[/lol-verpester]
Waarschijnlijk niet zo overspannen reagerenOp vrijdag 04 januari 2002 18:53 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als jij van 4300posts naar 0 ging
Jij niet, maar ik vraag het ook niet aan jouOp vrijdag 04 januari 2002 18:53 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zo overspannen reageren
ik zou gaan STOMEN achter mn pcOp vrijdag 04 januari 2002 18:53 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als jij van 4300 posts naar 0 ging
ow sorryOp vrijdag 04 januari 2002 18:54 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Jij niet, maar ik vraag het ook niet aan jou
Bij mij zijn al vaker veel posts er vanaf gegaan: HK-ban, OTF, Kroeg etc. Maar dat is voor jou tijdOp vrijdag 04 januari 2002 18:53 schreef Marc00 het volgende:
[..]
edit: dus ik zit er niet echt mee
They made me do it.
Ja toen was ik nog niet geborenOp vrijdag 04 januari 2002 18:54 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Bij mij zijn al vaker veel posts er vanaf gegaan: HK-ban, OTF, Kroeg etc. Maar dat is voor jou tijd
/me is pas 14 jaren jong *
zie je nu wat je doet!!! je kwetst hem!! !Op vrijdag 04 januari 2002 18:54 schreef Buzzman het volgende:
[..]
ow sorry
Dan heb je nog een lang leven voor je om posts te scorenOp vrijdag 04 januari 2002 18:55 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog niet geboren
/me is pas 14 jaren jong
Volgens mij zou jij het niet eens merken...Op vrijdag 04 januari 2002 18:53 schreef Buzzman het volgende:
Waarschijnlijk niet zo overspannen reageren
et niet eens zienOp vrijdag 04 januari 2002 18:53 schreef Marc00 het volgende:
[..]
LOL @ ACMOp vrijdag 04 januari 2002 18:56 schreef ACM het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het niet eens merken...
They made me do it.
nee hoor, want ik kijk nooit zo op postsOp vrijdag 04 januari 2002 18:56 schreef ACM het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het niet eens merken...
Ik heb nu geloof ik al 5 modjes hier gezien
waarom post je dan in LAOp vrijdag 04 januari 2002 18:56 schreef Marc00 het volgende:
Hebben de modjes niets beters te doen?
tja, we willen alleen maar helpenOp vrijdag 04 januari 2002 18:56 schreef Marc00 het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/8033Op vrijdag 04 januari 2002 18:56 schreef Marc00 het volgende:
en nou niet meer zeuren, dat doe ik ook niet
Verwijderd
Hier houden we je aan, zo niet .... BIEROp vrijdag 04 januari 2002 18:57 schreef Kees het volgende:
as said, bij de eerstvolgende recount komt het allemaal weer goed, zelfs mijn aantal posts (dat van 5k naar 0 is gegaan net)
Tot nu toe heeft alleen ACM me geholpenOp vrijdag 04 januari 2002 18:57 schreef wasigh het volgende:
[..]
tja, we willen alleen maar helpen
Virussen? Scan ze hier!
Bier =Op vrijdag 04 januari 2002 18:58 schreef Evolution het volgende:
[..]
Hier houden we je aan, zo niet .... BIER
Doe maar cola
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Dank je welOp vrijdag 04 januari 2002 18:58 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft alleen ACM me geholpen
Voor zowel de topicstarter als alle anderen: als je nog serieus iets te melden hebt kan dat hier, maar gooi geen olie op het vuur, en maak geen mug van een olifant.
Oooh ja jij hebt me ook geholpenOp vrijdag 04 januari 2002 19:00 schreef Evolution het volgende:
[..]
Dank je wel
Van die 5+ modsOp vrijdag 04 januari 2002 19:00 schreef Evolution het volgende:
Dank je wel
Owh jah, hij heeft gezegt dat ik een scriptje draai waardoor het wel weer goed komt en dat je je dus niet zo druk hoeft te maken, dat wil ik ook wel zeggen hoor
Daar ben je nu te laat meeOp vrijdag 04 januari 2002 19:02 schreef Kees het volgende:
Wat heeft ACM dan gedaan?
Owh jah, hij heeft gezegt dat ik een scriptje draai waardoor het wel weer goed komt en dat je je dus niet zo druk hoeft te maken, dat wil ik ook wel zeggen hoor
en dan van, Neej ik snap ook niet waarom dta scriptje niet meer werkt??? Bij Buzzman wel hoor
* Thunder is ook 14, maar allemaal meegemaakt (Alleen niet zo veel (geen adsl toen)Op vrijdag 04 januari 2002 18:55 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog niet geboren
/me is pas 14 jaren jong *
Verwijderd
Draai het voor Evolution maar omOp vrijdag 04 januari 2002 19:24 schreef Thunder het volgende:
[..]
* Thunder is ook 14, maar allemaal meegemaakt (Alleen niet zo veel (geen adsl toen)
Hehe lol @ peertje (ownee Mathhijsje)Op vrijdag 04 januari 2002 19:08 schreef Matthijsje het volgende:
Helemaal leuk is het als dat van ACM niet klopt en het gewoon een zoethoudertje is
en dan van, Neej ik snap ook niet waarom dta scriptje niet meer werkt??? Bij Buzzman wel hoor
/opschoon LA enzo
Dit topic is gesloten.
![]()