ntfs en fat32 in 1 pc

Pagina: 1
Acties:

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 09:23
In mijn p2 400 zit een hd die ntfs geformateerd is. Hier staat windows 2000 op. Ik heb nu nog een hd. Die fat32 geformateerd is, en waar not wat dingen opstaan die ik wil bewaren (deze hd moet dus niet leeg). Kan ik zonder problemen de fat32 schijf bij de ntfs plaatsen? of zou ik dan grote problemen krijgen met windows enz?

Verwijderd

sorry maar het zijn toch twee verschillende schijven, dus dat maakt nix uit (correct me if im wrong)

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 18:29 schreef danokorst het volgende:
sorry maar het zijn toch twee verschillende schijven, dus dat maakt nix uit (correct me if im wrong)
ur rite

ik heb nl een ntsf schijf met XP
een 2de schijf met win98 fat32

als ik xp opstart ziet hij beide schijven
en als ik 98 opstart ziet tie alleen de win98 schijf logish :D

• Tranze
jep twee verschillende schijven. Maar ik wil gewoon ff zekerheid. Je weet nooit wat er mis kan gaan. En dat zou me pa niet leuk vinden. Maarja, ik vind het leuker om met 24 gb naar een lan te gaan dan met 4 :)

Verwijderd

Ik heb zelf op een harde schijf twee fat32 partities en een NTFS-partities. Dus twee verschillende harde schijven moet ook geen probleem zijn lijkt mij :)

• Tranze
oke dan zet ik hem nu ff over

bedankt allemaal

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 17:03

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1