Toon posts:

Conrad inkoopactie de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is een inkoopactie bij Conrad de moeite waard? Aan de ene kant wel, want als je 1 blauw ledje wilt hebben wordt het nogal prijzig. Aan de andere kant niet aangezien er niet zo'n hoge verzendkosten zijn.

• miniK0bo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05-2024
wat zijn dan de verzendkosten van conrad dan?

Verwijderd

Topicstarter
Nog iets:
De minimum bestelwaarde bedraagt Euro 17,- (Hfl. 37,46).

...

Verzend- en verzekeringskosten
Voor bestellingen onder de Euro 150,- (Hfl. 330,56) brengen wij bij automatische incasso-leveringen Euro 2,40 (Hfl. 5,29) portokosten en Euro 1,90 (Hfl. 4,19) handlingskosten in rekening. [samen dus EUR 4,30 of NLG 9.48] Bij leveringen onder rembours zijn wij genoodzaakt Euro 3,10 (Hfl. 6,83) rembourskosten extra te berekenen [totaal EUR 7,40 of NLG 16,30]. Conrad Electronic draagt het risico voor beschadiging of zoekraken van uw pakket tijdens de verzending. Voor deze service brengen wij Euro 0,55 (Hfl. 1,21) per bestelling in rekening [totaal EUR 4,85 of 10,69]. Bij eventuele schade of gebreken aan de levering verzoeken wij u vriendelijk dit zo snel mogelijk te melden, zodat wij u snel kunnen helpen.

Eenvoudig besparen
Bij bestellingen boven Euro 150,- (Hfl. 330,56) betalen wij de verzendkosten voor u. U bespaart tot Euro 7,40 (Hfl. 16,31)!
Uiteraard geld de inkoopactie alleen voor kleine dingen (componenten e.d.) die door de brievenbus passen, anders ben je meer kwijt aan verzendkosten dan dat je bespaart.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Ik denk dat ik maar een inkoopactie voor blauwe led's ga houden bij de locale electronica-boer :P :+

• miniK0bo
ik was van plan om deze dingen te gaan halen

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201035011010165415&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28701&TK_PAR[MEDIUM]=

6 stuks ofzo

kijken of dat in een envellop past ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik het maar gewoon eens ga proberen. Tenzij iemand een reden kan bedenken om het niet te doen?

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Op vrijdag 04 januari 2002 18:33 schreef miniK0bo het volgende:

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201035011010165415&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28701&TK_PAR[MEDIUM]=

6 stuks ofzo

Cool zo een motortje wil ik ook wel, count me in voor 2stuks, vooral die prijs is wel aantrekkelijk! :)

|Specs|

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Ja doen!!!!!!!!!!!
Please please!!!!!
Ik heb samen met nog 2 vrienden van mij een bestellijstje staan van f280,- alleen geen van ons is 18. En geen van onze ouders is ermee eens wat we allemaal willen bestellen, dus willen ze het ook niet voor ons bestellen.
Dus als jij zoiets gaat regelen mail me dan effe.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:51

Klippy

Still Game

Op vrijdag 04 januari 2002 19:11 schreef arnoman het volgende:
Ja doen!!!!!!!!!!!
Please please!!!!!
Ik heb samen met nog 2 vrienden van mij een bestellijstje staan van f280,- alleen geen van ons is 18. En geen van onze ouders is ermee eens wat we allemaal willen bestellen, dus willen ze het ook niet voor ons bestellen.
Uuhm, je hoeft toch geen 18 te zijn :?

Ik bestelde al bij de Conrad van toen ik 16 was voor bedragen van rond de 300 piek meestal...
't is jou geld..

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Op vrijdag 04 januari 2002 19:11 schreef arnoman het volgende:
Ja doen!!!!!!!!!!!
Please please!!!!!
:? :? :? geen 18, wat heeft dat ermee te maken, toen ik 13 wa bestelde ik daar al ledjes enzo :)

Verwijderd

hmmz, vaag geen 18.
Het is geen drankwinkel, het is maar een electro boer.

OT:
Woon ik vlakbij de Conrad.
ben er eergister nog geweest (hadden ze verdoerie de helft niet op voorraad :( )

Verwijderd

toen ik 15 was zette ik er ook (een zelf verzonne)handtekening onder
en nu ik internet heb heb ik geen handtekening meer nodig >:)

• LeonM
  • Laatst online: 29-10-2025
Op vrijdag 04 januari 2002 19:43 schreef Devinity het volgende:
hmmz, vaag geen 18.

OT:
ben er eergister nog geweest (hadden ze verdoerie de helft niet op voorraad :( )
Enschede?? Zitten ze daar tegenwoordig ook al? ;)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op vrijdag 04 januari 2002 19:48 schreef LeonM het volgende:

[..]

Enschede?? Zitten ze daar tegenwoordig ook al? ;)
Enschede ligt vlak bij Boekelo dacht ik, daar zit Conrad...

Verwijderd

dat motortje is wel goedkoop, maar wat kun je er pcies mee? :)

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:21
Hengelo waar ik woon anders ook wel :)
Maar goed... die blauwe ledjes daar schijnen nogal duur te zijn.
Bij TessaTronic hier in H'lo worden zowel de 3mm als de 5mm versies verkocht (5mm was Fl.3,75 geloof ik).

XBO: Michaël#3318

Verwijderd

Das ook een idee, je vraagt een vriendelijke mede-tweaker of ie de spullen ophaalt en verzend... eventueel tegen een kleine vergoeding voor de moeite maar dan heb je alleen een paar postzegels als verzendkosten...

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Op vrijdag 04 januari 2002 19:54 schreef Schum1 het volgende:
dat motortje is wel goedkoop, maar wat kun je er pcies mee? :)
waarschijnlijk draait het motorretje :P

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

Sjord.. DOEN!!

Ik wil er zelf graag ook een paar.. alleen weet ik nie zo goed welke ik moet nemen.. (enne verschillende kleuren aanbieden is ook altijd leuk toch?)

enne verzend kosten via jou? kan toch gewoon €0.39 zijn? gewoon in een envelop doen? en het ledje ff netjes beschermen.. ?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Op vrijdag 04 januari 2002 19:08 schreef Korn21 het volgende:

[..]

Cool zo een motortje wil ik ook wel, count me in voor 2stuks, vooral die prijs is wel aantrekkelijk! :)
Niet dat je echt risico kan lopen of zo, maar het zijn nogal klote motortjes. Is een zwart-wit plaatje, maar die zwarte blokjes aan de zijkant zijn de magneetjes, en die gaan na een paar keer rammelen los :r Ik had die dingen al eerder besteld, maar ze hebben een hoge zinloosheids-factor. En ze zijn niet sterk genoeg. Als je leuke motortjes wil, ga je naar de autosloop en haal je daar ruitenwissermotoren :7 Die zijn f#%kin sterk, met ingebouwde vertraging >:)

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 18:33 schreef miniK0bo het volgende:

6 stuks ofzo

is da om in uw kast een ventje te zetten dat beweegt ofzo :) met een paar ledjes er op :9

• miniK0bo
Neuh, gewoon voor de lol, Ik wou namelijk een autootje gaan maken best zinloos maar het lijkt me wel c00l 8-)

Verwijderd

Alleen het leuke van bij Conrad bestellen is, dat als je een gigantische bestelling plaatst (ongeveer 400 piek), en je daarbij bijv. 10 blauwe LEDs hebt zitten, dat alles arriveert, behalve de LEDs... :( Heb ik 3 (!) weken zitten wachten op een levering, blijkt dat het belangrijkste, die LEDS dus, er niet bij zit... Volgens mij zijn die krengen errug populair... ook bij Conrad personeel. Bestellen is dus alleen gunstig bij zeer grote aantallen en voor een type component tegelijk. Dan is dat gesjoemel minder mogelijk, alhoewel er dan makkelijk een tiental minder in gaan.

Vreemd genoeg heb ik dat probleem nog maar 2 keer gehad, bij bestellingen waar ook blauwe LEDs bijzaten...

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zaterdag 05 januari 2002 12:35 schreef Atmosferic het volgende:
Heb ik 3 (!) weken zitten wachten op een levering, blijkt dat het belangrijkste, die LEDS dus, er niet bij zit...
Ik zou alle 'gewone' electronica dingen zoals schakelaars ed gewoon bij stuutenbruin bestellen. Ze vragen in totaal maar 10 gulden verzendkosten per bestelling. Ik had op een maandag een mailtje gestuurd en de volgende dag alle spullen al in huis. Alleen blauwe leds zijn vrij duur een gulden of 6 per stuk. CCFL en invertor kosten allebei ongeveer 15 gulden.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

Op vrijdag 04 januari 2002 19:43 schreef Devinity het volgende:
hmmz, vaag geen 18.

OT:
er is een winterstop geweest vlak voor de kerst tot na nieuwjaar.
heeft te maken met de duitse conrad die toelevering doet

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Huh?!?

Ik pas bellen na conrad, ja ik ben arno en ik wil bestellen, eerste keer dus onder rembours bla bla. Telefoniste zegt oke, we gaan je nu registreren, wat is je bla bla en wanneer ben je geboren 29-04-85 zeg ik zo, oh dan ben je zeker geen 18, nee joh dûh dat weet ik zelf ook wel. Oh, dan moeten je ouders voor je bestellen. Mzzl. klik....

Verwijderd

LIJP
ik gewoon via een bestel formulier en een zelfverzonne handtekening er onder
en nu via internet nog makelijker
ik vind dat van achtien nergens op slaan

er staat trouwens op het bestelformulier dat je echt 18 jaar of ouder moet zijn

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 22:28
Dat moet van de wet. En alleen als ze er verlies op zouden maken willen ze je niet hebben.
Maar: blauwe leds > koop witte en een busje lampenlak.
Paarse? > rood met lampenlak. Wie gaat er nou weer zoveel uitgeven voor blauwe led's. Ze zijj nog minder fel ook.

Maar ik heb ook al een lijst van +- 110,- :) (Fl 242,41)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op zaterdag 05 januari 2002 21:32 schreef Bredend het volgende:
Dat moet van de wet. En alleen als ze er verlies op zouden maken willen ze je niet hebben.
Paarse? > rood met lampenlak. Wie gaat er nou weer zoveel uitgeven voor blauwe led's. Ze zijj nog minder fel ook.

blauw is toch echt feller dan rood, stukken zelfs

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 21:32 schreef Bredend het volgende:

TUURLIJK :?

en zo'n busje lampenlak kost nix???

alleen het werk al, en ze branden minder fel en al helemaal met en laagje lak erop |:(

Verwijderd

baai thuh weej

wij hebben zelfs leveranciers di eGEEN verzendkosten rekenen...

de volgende dag in huis vanuit engeland en geen verzendkosten ook al bestel je 1 ledje

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 05 januari 2002 21:49 schreef roalte.nl het volgende:
baai thuh weej

wij hebben zelfs leveranciers di eGEEN verzendkosten rekenen...

de volgende dag in huis vanuit engeland en geen verzendkosten ook al bestel je 1 ledje
welke??? >:)

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 20:14 schreef arnoman het volgende:
Huh?!?

Ik pas bellen na conrad, ja ik ben arno en ik wil bestellen, eerste keer dus onder rembours bla bla. Telefoniste zegt oke, we gaan je nu registreren, wat is je bla bla en wanneer ben je geboren 29-04-85 zeg ik zo, oh dan ben je zeker geen 18, nee joh dûh dat weet ik zelf ook wel. Oh, dan moeten je ouders voor je bestellen. Mzzl. klik....
Ik verzin gewoon een datum, bv 18 jaar, als ik iets bestel :) (ben eigenlijk pas bijna 15 :D)

Verwijderd

Als ik bestel via mijn school bij conrad heb ik geloof ik 46% korting en geen verzendkosten. Dus misschien dat dat een optie is ik moet wel even vragen op school of dat wel kan voor zoveel mensen. Zal dinsdag ff een topic starten als t kan. Lijkt mij in ieder geval de moeite waard. :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

Op zaterdag 05 januari 2002 23:30 schreef Tweako het volgende:
Als ik bestel via mijn school bij conrad heb ik geloof ik 46% korting en geen verzendkosten. Dus misschien dat dat een optie is ik moet wel even vragen op school of dat wel kan voor zoveel mensen. Zal dinsdag ff een topic starten als t kan. Lijkt mij in ieder geval de moeite waard. :)
Regel jij eens wat :D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 21:59 schreef SH007 het volgende:

[..]

welke??? >:)
dat is nedis toch???

Verwijderd

Waar kun je in zwolle blauwe ledjes kopen

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een webpagina, dat is stukken handiger dan een topic, toch?

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 12:43 schreef NaOH het volgende:

[..]

Ik zou alle 'gewone' electronica dingen zoals schakelaars ed gewoon bij stuutenbruin bestellen. Ze vragen in totaal maar 10 gulden verzendkosten per bestelling. Ik had op een maandag een mailtje gestuurd en de volgende dag alle spullen al in huis. Alleen blauwe leds zijn vrij duur een gulden of 6 per stuk. CCFL en invertor kosten allebei ongeveer 15 gulden.
Ja duh, ik ben niet de hele dag bezig met casemodden |:( Misschien bestel ik wel heel andere zaken dan ze daar hebben en woon ik totaal niet in de buurt van Stuut en Bruin??? Nedis levert weer wel portovrij, maar niet aan particulieren :). Anders vraag ik me af waarom ze m'n uitreksel van de KvK wilden. Ik ga het liefst naar Eurodis of Farnell, maar zelfs die hebben wel eens wat niet... En dan zit je ook vast. En als je toch een levering open hebt staan bij Conrad is een belletje zo gepleegd om die LEDs erbij te bestellen. (Dat is overigens wel goed gegaan)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, de webpagina is af, moet alleen nog even hard getest worden.

Hoe gaat deze inkoopactie verder verlopen? Ik las hierboven dat iemand onwaarschijnlijk hoge kortingen kon krijgen? Iemand goede ideeen over wanneer men moet betalen (voor levering, na levering, etc) ?

Verwijderd

Topicstarter
[topic=378858/1/25]
Pagina: 1