Is een inkoopactie bij Conrad de moeite waard? Aan de ene kant wel, want als je 1 blauw ledje wilt hebben wordt het nogal prijzig. Aan de andere kant niet aangezien er niet zo'n hoge verzendkosten zijn.
wat zijn dan de verzendkosten van conrad dan?
Nog iets:
Uiteraard geld de inkoopactie alleen voor kleine dingen (componenten e.d.) die door de brievenbus passen, anders ben je meer kwijt aan verzendkosten dan dat je bespaart.De minimum bestelwaarde bedraagt Euro 17,- (Hfl. 37,46).
...
Verzend- en verzekeringskosten
Voor bestellingen onder de Euro 150,- (Hfl. 330,56) brengen wij bij automatische incasso-leveringen Euro 2,40 (Hfl. 5,29) portokosten en Euro 1,90 (Hfl. 4,19) handlingskosten in rekening. [samen dus EUR 4,30 of NLG 9.48] Bij leveringen onder rembours zijn wij genoodzaakt Euro 3,10 (Hfl. 6,83) rembourskosten extra te berekenen [totaal EUR 7,40 of NLG 16,30]. Conrad Electronic draagt het risico voor beschadiging of zoekraken van uw pakket tijdens de verzending. Voor deze service brengen wij Euro 0,55 (Hfl. 1,21) per bestelling in rekening [totaal EUR 4,85 of 10,69]. Bij eventuele schade of gebreken aan de levering verzoeken wij u vriendelijk dit zo snel mogelijk te melden, zodat wij u snel kunnen helpen.
Eenvoudig besparen
Bij bestellingen boven Euro 150,- (Hfl. 330,56) betalen wij de verzendkosten voor u. U bespaart tot Euro 7,40 (Hfl. 16,31)!
Ik denk dat ik maar een inkoopactie voor blauwe led's ga houden bij de locale electronica-boer
ik was van plan om deze dingen te gaan halen
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201035011010165415&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28701&TK_PAR[MEDIUM]=
6 stuks ofzo
kijken of dat in een envellop past
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201035011010165415&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28701&TK_PAR[MEDIUM]=
6 stuks ofzo
Ik denk dat ik het maar gewoon eens ga proberen. Tenzij iemand een reden kan bedenken om het niet te doen?
Cool zo een motortje wil ik ook wel, count me in voor 2stuks, vooral die prijs is wel aantrekkelijk!Op vrijdag 04 januari 2002 18:33 schreef miniK0bo het volgende:
6 stuks ofzo
|Specs|
Ja doen!!!!!!!!!!!
Please please!!!!!
Ik heb samen met nog 2 vrienden van mij een bestellijstje staan van f280,- alleen geen van ons is 18. En geen van onze ouders is ermee eens wat we allemaal willen bestellen, dus willen ze het ook niet voor ons bestellen.
Dus als jij zoiets gaat regelen mail me dan effe.
Please please!!!!!
Ik heb samen met nog 2 vrienden van mij een bestellijstje staan van f280,- alleen geen van ons is 18. En geen van onze ouders is ermee eens wat we allemaal willen bestellen, dus willen ze het ook niet voor ons bestellen.
Uuhm, je hoeft toch geen 18 te zijnOp vrijdag 04 januari 2002 19:11 schreef arnoman het volgende:
Ja doen!!!!!!!!!!!
Please please!!!!!
Ik bestelde al bij de Conrad van toen ik 16 was voor bedragen van rond de 300 piek meestal...
't is jou geld..
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Op vrijdag 04 januari 2002 19:11 schreef arnoman het volgende:
Ja doen!!!!!!!!!!!
Please please!!!!!
Verwijderd
hmmz, vaag geen 18.
Het is geen drankwinkel, het is maar een electro boer.
OT:
Woon ik vlakbij de Conrad.
ben er eergister nog geweest (hadden ze verdoerie de helft niet op voorraad
)
OT:
ben er eergister nog geweest (hadden ze verdoerie de helft niet op voorraad
Verwijderd
toen ik 15 was zette ik er ook (een zelf verzonne)handtekening onder
en nu ik internet heb heb ik geen handtekening meer nodig
en nu ik internet heb heb ik geen handtekening meer nodig
Enschede?? Zitten ze daar tegenwoordig ook al?Op vrijdag 04 januari 2002 19:43 schreef Devinity het volgende:
hmmz, vaag geen 18.
OT:
ben er eergister nog geweest (hadden ze verdoerie de helft niet op voorraad)
Enschede ligt vlak bij Boekelo dacht ik, daar zit Conrad...Op vrijdag 04 januari 2002 19:48 schreef LeonM het volgende:
[..]
Enschede?? Zitten ze daar tegenwoordig ook al?
Hengelo waar ik woon anders ook wel 
Maar goed... die blauwe ledjes daar schijnen nogal duur te zijn.
Bij TessaTronic hier in H'lo worden zowel de 3mm als de 5mm versies verkocht (5mm was Fl.3,75 geloof ik).
Maar goed... die blauwe ledjes daar schijnen nogal duur te zijn.
Bij TessaTronic hier in H'lo worden zowel de 3mm als de 5mm versies verkocht (5mm was Fl.3,75 geloof ik).
XBO: Michaël#3318
Verwijderd
Das ook een idee, je vraagt een vriendelijke mede-tweaker of ie de spullen ophaalt en verzend... eventueel tegen een kleine vergoeding voor de moeite maar dan heb je alleen een paar postzegels als verzendkosten...
waarschijnlijk draait het motorretjeOp vrijdag 04 januari 2002 19:54 schreef Schum1 het volgende:
dat motortje is wel goedkoop, maar wat kun je er pcies mee?
Sjord.. DOEN!!
Ik wil er zelf graag ook een paar.. alleen weet ik nie zo goed welke ik moet nemen.. (enne verschillende kleuren aanbieden is ook altijd leuk toch?)
enne verzend kosten via jou? kan toch gewoon €0.39 zijn? gewoon in een envelop doen? en het ledje ff netjes beschermen.. ?
Ik wil er zelf graag ook een paar.. alleen weet ik nie zo goed welke ik moet nemen.. (enne verschillende kleuren aanbieden is ook altijd leuk toch?)
enne verzend kosten via jou? kan toch gewoon €0.39 zijn? gewoon in een envelop doen? en het ledje ff netjes beschermen.. ?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Niet dat je echt risico kan lopen of zo, maar het zijn nogal klote motortjes. Is een zwart-wit plaatje, maar die zwarte blokjes aan de zijkant zijn de magneetjes, en die gaan na een paar keer rammelen losOp vrijdag 04 januari 2002 19:08 schreef Korn21 het volgende:
[..]
Cool zo een motortje wil ik ook wel, count me in voor 2stuks, vooral die prijs is wel aantrekkelijk!
Verwijderd
is da om in uw kast een ventje te zetten dat beweegt ofzoOp vrijdag 04 januari 2002 18:33 schreef miniK0bo het volgende:
6 stuks ofzo
Neuh, gewoon voor de lol, Ik wou namelijk een autootje gaan maken best zinloos maar het lijkt me wel c00l
Verwijderd
Alleen het leuke van bij Conrad bestellen is, dat als je een gigantische bestelling plaatst (ongeveer 400 piek), en je daarbij bijv. 10 blauwe LEDs hebt zitten, dat alles arriveert, behalve de LEDs...
Heb ik 3 (!) weken zitten wachten op een levering, blijkt dat het belangrijkste, die LEDS dus, er niet bij zit... Volgens mij zijn die krengen errug populair... ook bij Conrad personeel. Bestellen is dus alleen gunstig bij zeer grote aantallen en voor een type component tegelijk. Dan is dat gesjoemel minder mogelijk, alhoewel er dan makkelijk een tiental minder in gaan.
Vreemd genoeg heb ik dat probleem nog maar 2 keer gehad, bij bestellingen waar ook blauwe LEDs bijzaten...
Vreemd genoeg heb ik dat probleem nog maar 2 keer gehad, bij bestellingen waar ook blauwe LEDs bijzaten...
Ik zou alle 'gewone' electronica dingen zoals schakelaars ed gewoon bij stuutenbruin bestellen. Ze vragen in totaal maar 10 gulden verzendkosten per bestelling. Ik had op een maandag een mailtje gestuurd en de volgende dag alle spullen al in huis. Alleen blauwe leds zijn vrij duur een gulden of 6 per stuk. CCFL en invertor kosten allebei ongeveer 15 gulden.Op zaterdag 05 januari 2002 12:35 schreef Atmosferic het volgende:
Heb ik 3 (!) weken zitten wachten op een levering, blijkt dat het belangrijkste, die LEDS dus, er niet bij zit...
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
er is een winterstop geweest vlak voor de kerst tot na nieuwjaar.Op vrijdag 04 januari 2002 19:43 schreef Devinity het volgende:
hmmz, vaag geen 18.
OT:
ben er eergister nog geweest (hadden ze verdoerie de helft niet op voorraad)
heeft te maken met de duitse conrad die toelevering doet
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Huh?!?
Ik pas bellen na conrad, ja ik ben arno en ik wil bestellen, eerste keer dus onder rembours bla bla. Telefoniste zegt oke, we gaan je nu registreren, wat is je bla bla en wanneer ben je geboren 29-04-85 zeg ik zo, oh dan ben je zeker geen 18, nee joh dûh dat weet ik zelf ook wel. Oh, dan moeten je ouders voor je bestellen. Mzzl. klik....
Ik pas bellen na conrad, ja ik ben arno en ik wil bestellen, eerste keer dus onder rembours bla bla. Telefoniste zegt oke, we gaan je nu registreren, wat is je bla bla en wanneer ben je geboren 29-04-85 zeg ik zo, oh dan ben je zeker geen 18, nee joh dûh dat weet ik zelf ook wel. Oh, dan moeten je ouders voor je bestellen. Mzzl. klik....
Verwijderd
LIJP
ik gewoon via een bestel formulier en een zelfverzonne handtekening er onder
en nu via internet nog makelijker
ik vind dat van achtien nergens op slaan
er staat trouwens op het bestelformulier dat je echt 18 jaar of ouder moet zijn
ik gewoon via een bestel formulier en een zelfverzonne handtekening er onder
en nu via internet nog makelijker
ik vind dat van achtien nergens op slaan
er staat trouwens op het bestelformulier dat je echt 18 jaar of ouder moet zijn
Dat moet van de wet. En alleen als ze er verlies op zouden maken willen ze je niet hebben.
Maar: blauwe leds > koop witte en een busje lampenlak.
Paarse? > rood met lampenlak. Wie gaat er nou weer zoveel uitgeven voor blauwe led's. Ze zijj nog minder fel ook.
Maar ik heb ook al een lijst van +- 110,-
(Fl 242,41)
Paarse? > rood met lampenlak. Wie gaat er nou weer zoveel uitgeven voor blauwe led's. Ze zijj nog minder fel ook.
Maar ik heb ook al een lijst van +- 110,-
blauw is toch echt feller dan rood, stukken zelfsOp zaterdag 05 januari 2002 21:32 schreef Bredend het volgende:
Dat moet van de wet. En alleen als ze er verlies op zouden maken willen ze je niet hebben.
Maar ik heb ook al een lijst van +- 110,-(Fl 242,41)
Verwijderd
TUURLIJKOp zaterdag 05 januari 2002 21:32 schreef Bredend het volgende:
Maar ik heb ook al een lijst van +- 110,-(Fl 242,41)
en zo'n busje lampenlak kost nix???
alleen het werk al, en ze branden minder fel en al helemaal met en laagje lak erop
welke???Op zaterdag 05 januari 2002 21:49 schreef roalte.nl het volgende:
baai thuh weej
wij hebben zelfs leveranciers di eGEEN verzendkosten rekenen...
de volgende dag in huis vanuit engeland en geen verzendkosten ook al bestel je 1 ledje
Verwijderd
Ik verzin gewoon een datum, bv 18 jaar, als ik iets bestelOp zaterdag 05 januari 2002 20:14 schreef arnoman het volgende:
Huh?!?
Verwijderd
Als ik bestel via mijn school bij conrad heb ik geloof ik 46% korting en geen verzendkosten. Dus misschien dat dat een optie is ik moet wel even vragen op school of dat wel kan voor zoveel mensen. Zal dinsdag ff een topic starten als t kan. Lijkt mij in ieder geval de moeite waard.
Regel jij eens watOp zaterdag 05 januari 2002 23:30 schreef Tweako het volgende:
Als ik bestel via mijn school bij conrad heb ik geloof ik 46% korting en geen verzendkosten. Dus misschien dat dat een optie is ik moet wel even vragen op school of dat wel kan voor zoveel mensen. Zal dinsdag ff een topic starten als t kan. Lijkt mij in ieder geval de moeite waard.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
dat is nedis toch???Op zaterdag 05 januari 2002 21:59 schreef SH007 het volgende:
[..]
welke???
Verwijderd
Ja duh, ik ben niet de hele dag bezig met casemoddenOp zaterdag 05 januari 2002 12:43 schreef NaOH het volgende:
[..]
Ik zou alle 'gewone' electronica dingen zoals schakelaars ed gewoon bij stuutenbruin bestellen. Ze vragen in totaal maar 10 gulden verzendkosten per bestelling. Ik had op een maandag een mailtje gestuurd en de volgende dag alle spullen al in huis. Alleen blauwe leds zijn vrij duur een gulden of 6 per stuk. CCFL en invertor kosten allebei ongeveer 15 gulden.
Ok, de webpagina is af, moet alleen nog even hard getest worden.
Hoe gaat deze inkoopactie verder verlopen? Ik las hierboven dat iemand onwaarschijnlijk hoge kortingen kon krijgen? Iemand goede ideeen over wanneer men moet betalen (voor levering, na levering, etc) ?
Hoe gaat deze inkoopactie verder verlopen? Ik las hierboven dat iemand onwaarschijnlijk hoge kortingen kon krijgen? Iemand goede ideeen over wanneer men moet betalen (voor levering, na levering, etc) ?
Pagina: 1