SB 128 Drivers (vreemde versie????)

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden in de magazijn uitverkoop van Funprice een Sb128 PCI gekocht, natuurlijk zonder drivers, anders zat hij niet in de magazijnuitverkoop. Nu heb ik 'm ingebouwd bij een kennis van me, maar de standaard drivers werken niet. Compu loopt vast enzo... Ik heb de drivers van een andere site dan creative gehaald, omdat creative (heel vervelend) alleen updates laat downloaden, en niet hele versies van drivers. Ook met de genoemde update erover heen werkt het zaakje niet. Blijkbaar heb ik een heel apart soort SB 128 PCI gekocht, want soms zie ik in prijslijstjes 2 verschillende versies. Ik heb de CT4810 (staat op stickertje op de kaart). Als iemand die versie ook heeft, wil hij/zij dan even de drivers doormailen naar rene_gerritsen@hotmail.com ? BVD

PS: een link naar de drivers op internet mag natuurlijk ook, misschien wel handiger.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De CT4810 is een Vibra 128 neem even aan dat je win9x drivers nodig hebt.

Dit is de directe link; http://www.clok.creaf.com/creative/drivers/sbpci/v128w9x.exe

link met een korte beschrijving; http://www.creativehelp.com/files/download.asp?search=v128w9x.exe

• Grrrrrene
  • Niet online
Hee, bedankt. Ik zal ze meteen downloaden en proberen. Als Creative nou ook eens had gereageerd na een maand ofzo. Ik heb ze al 3x gemaild en een paar uur per dag aan de telefoon gehangen, luisterend naar: "Al onze medewerkers zijn momenteel bezet, heeft u een ogenblik geduld?......... Al onze medewerkers zijn momenteel in bezet, heeft u een ogenblik geduld?.........".... Grrrrrrr :(

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, het werkte. Bedankt!