Toon posts:

Dell p1110 scrollende lijnen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Dell p1110 (21 inch monitor) op het scherm krijg ik sinds vandaag van die omhoog rollende strepen te zien.
Dit gebeurt alleen bij een witte achtergrond.... of beter gezegd het is niet merkbaar bij een andere kleur achtergrond...
Probleem bestaat op iedere resolutie met iedere refreshrate die ik kies.
Heb 2 weken geleden een Kenwood receiver gekocht met 5 surround speakers (ook van Kenwood). De center en front speakers zijn magnetisch afgeschermd (de front speakers staan op een afstand van zo'n 10 cm van de monitor). De center speaker heb ik bovenop de monitor staan (past er net bovenop). Kunnen deze speakers voor het probleem zorgen?? Als ik ze wegzet blijft het probleem bestaan...
Iemand een idee??? :?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Probeer eens de speakers weg te zetten en daarna te degaussen :?

Kijk ook even of er geen adapters van apparaten binnen 50 cm afstand van de monitor staan, die dingen brommen ook in het beeld.

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb precies hetzelfde euvel met mijn 17 inch (iiyama) en mijn grafische kaart (MSI 8831 GTS PRO 64 mb DDR). Bij een wit scherm (tekstverwerker!!!) en het gebruik van de scrolltoetsen of scrollknop op de muis grijze balken en een licht gejank uit de kast. Verder overigens ook gele pixels op het scherm bij plaatjes.
Heb vrijwel alles geprobeerd: andere drivers, andere directx, andere grafische kaart (geen probleem), onderklokken van de kaart, degaussen, BIOS instellingen minimaliseren etc. etc. Het helpt nog steeds niet.
Ik probeer dit weekeinde de kaart uit bij een vriend van me. Als bij hem dan dezelfde problemen oplevert, probeer ik hem terug te brengen (is nu 5 maanden oud...):'(

Verwijderd

Vija, haal ALLE electronische rotzooi uit de buurt van je monitor, dat is zo ie zo uiterst belangrijk. En laat ze ff langer weg dan 5 minuten ofzo.

Zorg dat je refresh rate goed staat ingesteld. Dus minimaal overal op of boven de 85Hz.

download de laatste p1110 drivers op de dell site.
zorg dat de rest van je pc ook recente drivers heeft.

owja en gebruik een degenlijke videokaart. en bij voorkeur een geaard stopcontact.

(bestond het probleem al toen je de 5.1 set kocht?)