Ik heb deze al eerder voorbij zien komen... gewoon onzin
vette bull
McFraGG de gekste !!
Oftewel, ze leveren de zelfde functionaliteit als bv, EasyDivX en dergelijke software. Dus het kan wel, want ze zeggen helemaal niets over het behoud van kwaliteit.Disclaimer:
This software package and instruction guide is meant solely for end-user whose only interest is to create a back-up copy of those DVD's and VHS tapes he or she has created. This package is intended for personal use ONLY. This package serves as a guide that will enable the end-use to back up his or her own personal DVD collection. It is in no way meant to encourage or promote piracy or other illegal activities. Using this software package to copy or burn copy written or commercial materials is strictly prohibited.
Leuk, zit je hdd ook zo vol.
DVD gebruikt namelijk Vob files en er zullen CSS codes aangemaakt moeten worden, lijkt me sterk dat dat mogelijk is (is wel mogelijk DVD op je hdd te zetten, maar 3 videos en een gemiddelde hdd zit stampie vol)
DVD gebruikt namelijk Vob files en er zullen CSS codes aangemaakt moeten worden, lijkt me sterk dat dat mogelijk is (is wel mogelijk DVD op je hdd te zetten, maar 3 videos en een gemiddelde hdd zit stampie vol)
kon het maar... wat een uitvinding zou dat zijn
ala DVDdeo dus
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
nope, das divx, geen DVDOp vrijdag 04 januari 2002 22:23 schreef markvt het volgende:
ala DVDdeo dus
Pagina: 1