Toon posts:

Pasfoto's Printen

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een twee vraagjes: Wat is een goede printer om pasfoto's mee af te drukken????? het formaat van een pasfoto is 3X4 CM.
De prijs van de printer mag rond de €500,- liggen.

Mijn tweede vraag was weet een van jullie een programma om makkelijk b.v. vier of acht pasfoto's tegelijk op een A4tje af te drukken???????? De foto's worden met een digitale camera gemaakt.

Alvast bedankt.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 13:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

HP 9xx-serie of:

HP Photosmart P1315
De HP Photosmart 1315 biedt puur gebruiksgemak om
direct foto s te printen. U plaatst de geheugenkaart van
uw digitale camera in één van de drie ingebouwde lezers
en bekijkt de fotos op het brede display. Met het duidelijke menu en de knoppen kunt u effecten toevoegen en fotoalbums maken, zonder de computer te gebruiken. Deze printer is zo veelzijdig en krachtig als een HP Deskjet, dus uw fotoprinter is ook uw kleurenprinter voor dagelijks gebruik.

Specificaties:
- HP PhotoREt III Precision Technology
- 2400 x 1200 dpi
- Handige fotodisplay op het bedieningspaneel
- Infrarood printen met camera, pocket pc, notebook en GSM
- Papierlade voor 100 vel
- 17 ppm voor snelle prints op A4
- USB én parallel
- Direct printen vanuit digitale camera: (CompactFlash, SmartMedia, MemoryStick, IBM Microdrive)

/dev/null

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 17:19 schreef I_Stealth_I het volgende:
HP 9xx-serie of:

HP Photosmart P1315
De HP Photosmart 1315 biedt puur gebruiksgemak om
direct foto s te printen. U plaatst de geheugenkaart van
uw digitale camera in één van de drie ingebouwde lezers
en bekijkt de fotos op het brede display. Met het duidelijke menu en de knoppen kunt u effecten toevoegen en fotoalbums maken, zonder de computer te gebruiken. Deze printer is zo veelzijdig en krachtig als een HP Deskjet, dus uw fotoprinter is ook uw kleurenprinter voor dagelijks gebruik.

Specificaties:
- HP PhotoREt III Precision Technology
- 2400 x 1200 dpi
- Handige fotodisplay op het bedieningspaneel
- Infrarood printen met camera, pocket pc, notebook en GSM
- Papierlade voor 100 vel
- 17 ppm voor snelle prints op A4
- USB én parallel
- Direct printen vanuit digitale camera: (CompactFlash, SmartMedia, MemoryStick, IBM Microdrive)
Waarom zeg je wat ik wou zeggen :7

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 17:03 schreef Danielson16 het volgende:
Ik had een twee vraagjes: Wat is een goede printer om pasfoto's mee af te drukken????? het formaat van een pasfoto is 3X4 CM.
De prijs van de printer mag rond de €500,- liggen.

Mijn tweede vraag was weet een van jullie een programma om makkelijk b.v. vier of acht pasfoto's tegelijk op een A4tje af te drukken???????? De foto's worden met een digitale camera gemaakt.

Alvast bedankt.
Idd een HP uit de 9xx serie is erg goed op dit moment maar vergelikbare modellen van Epson en Canon zijn ook prima.

tja als software, Paint Shop Pro oid. of misschien heb je fotosjop nog ergens liggen ;) Adobe Photodeluxe krijg je ook bij veel digitale camera's daar kan t ook prima mee.