Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
omdat:
1. de oc-shop het importeerd vanuit the unite me states in amerika
2. de ccfl bij de oc-shop heeft een mooie houder waarie inpast.
1. de oc-shop het importeerd vanuit the unite me states in amerika
2. de ccfl bij de oc-shop heeft een mooie houder waarie inpast.
Sinlath | Opinions may contain latency
uhhm, ik haal ze gewoon bij de lokale elektroboer voor:
€7 voor lamp + €7 voor invertor...
tja, ik zou nie weten waar het verschil vandaan komt, de mijne doen het iig gewoon
€7 voor lamp + €7 voor invertor...
tja, ik zou nie weten waar het verschil vandaan komt, de mijne doen het iig gewoon
Waar halen Stuut en Bruin die dingen dan vandaan .. en laat de OC shop ze dan ook daar vandaan halen1. de oc-shop het importeerd vanuit the unite me states in amerika
Ik heb, morgen, hele mooie witte tie-wrap houders2. de ccfl bij de oc-shop heeft een mooie houder waarie inpast.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Wat is een CCFL volgens jou dan? Hoor ik daar iets van een mini-TL buis?Op vrijdag 04 januari 2002 19:50 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Bij de oc-shop verkopen ze geen ccfl's maar neon tl buizen end die zijn freaking duur!
CORRECT !
Maar idd die van de OC-Shop bij belachelijk duur.
Pagina: 1