[CM] CCFL

Pagina: 1
Acties:

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
heb gister me blauwe CCFL binne gehad. Van Stuut en Bruin, voor een totaal van 19 Euro. Dus met verzendkosten enzo.
Waarom is dan in godsnaam datzelfde ding bij de OC-Shop etc overal meer dan 40 Euro ?

Mag meteen een slotjuh op aangezien het nutteloos is maar ik wil het toch wel weten ;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
omdat:

1. de oc-shop het importeerd vanuit the unite me states in amerika
2. de ccfl bij de oc-shop heeft een mooie houder waarie inpast.

Sinlath | Opinions may contain latency

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:57

ko9

uhhm, ik haal ze gewoon bij de lokale elektroboer voor:
€7 voor lamp + €7 voor invertor...

tja, ik zou nie weten waar het verschil vandaan komt, de mijne doen het iig gewoon :P

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
1. de oc-shop het importeerd vanuit the unite me states in amerika
Waar halen Stuut en Bruin die dingen dan vandaan .. en laat de OC shop ze dan ook daar vandaan halen ;)
2. de ccfl bij de oc-shop heeft een mooie houder waarie inpast.
Ik heb, morgen, hele mooie witte tie-wrap houders ;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

MEEK-IT heb ze ook voor € 14,-

Verwijderd

Bij de oc-shop verkopen ze geen ccfl's maar neon tl buizen end die zijn freaking duur!

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 19:50 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Bij de oc-shop verkopen ze geen ccfl's maar neon tl buizen end die zijn freaking duur!
Wat is een CCFL volgens jou dan? Hoor ik daar iets van een mini-TL buis?
CORRECT !

Maar idd die van de OC-Shop bij belachelijk duur.

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

Bij CTW issie € 15,= voor een 30 cm ccfl (in hun prijslijst staat NEON maat het gaat dus wel degelijk om CCFL) met inverter :+
Je moet alleen zelf een kazzie om de inverter maken en er zelf een molex aan solderen...
werkt zekers okeey :7

Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.de/wolfje/kast/binnenkant_licht_small.jpg

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Pagina: 1