Toon posts:

[CM] Spiegel IDEE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na zitten denken, en dit is er van terecht gekomen:
Een eigen gemaakte case met/ van spiegels; zeg niet gelijk nee ;(
Het idee:
De spiegels moeten aan de ene kant spiegel zijn en aan de andere kant "doorzienbaar". (nederlands is niet mijn goedste vak) Als je nou die spiegels met de spiegel kant naar binnen plaatst en in de case een CCFL plaats, dan spiegelt het enorm volgens mij. Van buitenaf kan je nu in je case kijken die verlicht is, en ik denk dat het licht wat en door "naar buiten" schijnt niet zo fel zal zijn. Misschien een idee dit, die niet uitvoerbaar is omdat misschien zulke spiegels enorm duur zijn en heel zwaar. hoewel gewicht mij geen ergenis lijkt.. :?
Dus.. zijn hier nog meningen over oid post het dan ffkes :)

ps. ik ben trouwens niet van plan om dit te maken, maar had het gewoon als idee.:D

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

leuk als je naar een lan gaat, stoot je met je pc tegen een andere kast ofzo aan, valt je pc in duizenden stukjes uiteen......

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
ios het niet makkelijker om dan van dat blindeer folie te halen en dat op je plexci case te plakken..

zelfde effect, alleen minder breekbaar

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Mja, als het maar eetbaar is! :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar wie gaat er nou ook naar een LAN met een computer van glas, dan ben je volgens mij wel een beetje een }:O enhouder :P
Het gaat trouwens m het idee.
En dat folie, ik weet het niet, nooit gebruikt vertel er es wat over ;)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geweldig.

NEXT!

I reject your reality, and substitute my own.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Het kan wel maar denk wel dat de warmte dan ook terug kaatst in je kast. :( maar dat is weer op te lossen door goede airflow.

Daarnaast natuurlijk de randen, moet je weer apart afwerken en het verwerken van glas is best moeilijk, zeker als je er aller lei gaten in moet maken voor airflow. Maar is wel een relaxt idee.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 18:39
Op vrijdag 04 januari 2002 17:05 schreef s0bn1b0r het volgende:
Ja, maar wie gaat er nou ook naar een LAN met een computer van glas, dan ben je volgens mij wel een beetje een }:O enhouder :P
Het gaat trouwens m het idee.
En dat folie, ik weet het niet, nooit gebruikt vertel er es wat over ;)
Folie zoals die gebruikt wordt bij de ramen van wagens... Heb je in allerlei kleuren!

Verwijderd

Topicstarter
ah, ok

• FragFrog
  • Laatst online: 11:45
hmmmz, volgens mij gaat dat idd wel lukken ja :)

Zie je ook wel met flatgebouwen, spiegelruitjes waar je niet door kan loeren van 1 kant. Lijkt mij alleen dat dat spul van buitenaf net glas is, dus nix geen mooie effecten :(

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 17:05 schreef _sNaRs_ het volgende:
Geweldig.

NEXT!
*spijker op kop alert* :P

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 16:58 schreef s0bn1b0r
De spiegels moeten aan de ene kant spiegel zijn en aan de andere kant "doorzienbaar". (nederlands is niet mijn goedste vak)
En zijn sig
2×2=5
Sorry kon t niet laten >:)

Verwijderd

:P je kan wel ideeen hebben.. maar doe het ook maar es!! en stuur dan piccies.. dan weten we of het kan....

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 19:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik zat meer te denken aan twee spiegeltjes aan de binnenkant waarmee je dan via een raampje in de hele kast kunt kijken. Je krijgt dan een soort "Droste effect" waarbij je oneidig veel mobootjes achter elkaar ziet. :P

"Hoeveel processors heb jij erin zitten???" >:)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Maximize
  • Niet online
Op zaterdag 05 januari 2002 01:26 schreef RutgerB het volgende:
Sorry kon t niet laten >:)
het is z'n ondertitel ;)

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb zo nog spiegels liggen die je moet vast plakken. Ze zijn vrij stevig maar wegen heel veel :-(

Verwijderd

Je kan toch ook gewoon plexiglas gebruiken in plaats van gewoon glas, breekt niet zo snel
Pagina: 1